امام‌جمعه موقت خرمشهر:
امام‌جمعه موقت خرمشهر گفت: آنچه مردم از مسئولان انتظار دارند؛ انقلابی گری است، یعنی انقلابی باشند، بمانند، رفتار کنند و موضع بگیرند.
کد خبر: ۵۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 11 February 2018

 

مردم از مسئولان می‌خواهند انقلابی باشند

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور پیش از ظهر امروز در مراسم 22 بهمن در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر اظهار کرد: آنچه ملت ایران امروز ثابت کردند این بود که همچون کربلای حسین (ع) حاضرند جان خود را فدای نائب امام زمان (عج) کنند و پشتیبان رهبری هستند.

وی با تأکید بر اینکه حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پیغام‌های بسیاری برای جهان دارد از زنده و جاری بودن انقلاب به عنوان نخستین این پیام‌ها یاد کرد.

وی افزود: حضور مردم ثابت کرد، آنها همانند مردم سال 57 هستند که نسبت به سرنوشت انقلاب به اصول و ارزش‌ها و آرمان‌ها حساس و پایبند هستند و ریشه معترضان را می‌خشکانند.

امام‌جمعه موقت خرمشهر، تجدید میثاق با رهبری و اعلام انزجار از دشمنان انقلاب خواه دشمن خارجی باشد یا داخلی را از دیگر پیغام‌های حضور حماسی مردم دانست.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه با یادآور شدن این نکته به مسئولان که مهم‌ترین شاخصه مردم ایران انقلابی بودن آنهاست، انقلابی گری مسئولان را نیز مهم‌ترین درخواست مردم از مسئولان خواند.

وی گفت: آنچه مردم از مسئولان انتظار دارند؛ انقلابی گری است، یعنی انقلابی باشند، بمانند، انقلابی رفتار کنند و موضع بگیرند.

امام‌جمعه موقت خرمشهر توضیح داد: انقلابی بودن یعنی تلاش برای محقق کردن آرمان‌های رهبری، خدمت به ملت و شناخت مشکلات و خواست مردم و تحقق بخشیدن به این خواسته‌هاست.

وی، وحدت و انسجام مسئولان را نیز از مظاهر انقلابی بودن دانست و عمل به اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور دانست.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه از حذف طاغوت که نمادی از اسلام‌ستیزی و استقلال ستیزی است از مردم‌سالاری و دستیابی به استقلال همه‌جانبه به ویژه استقلال سیاسی به عنوان رهاورد انقلاب یاد کرد.

وی، اعتبار، نفوذ و کارآمدی امروز ایران اسلامی را نیز نتیجه انقلاب اسلامی دانست و هدف انقلاب را رسیدن به توسعه اسلامی خواند.

 همزمان با مردم سراسر کشور، امروز خیل عظیمی از مردم خرمشهر با مشت‌های گره کرده، مسیر میدان شهید مطهری تا مسجد جامع را طی کردند و میزان ارادت خود به آرمان‌های امام راحل و رهبری و انزجار خود از دشمنان انقلاب را اعلام کردند

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار