نماینده مردم اهواز٬ کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام مردم به دشمنان با حضور در راهپیمایی این است که شما نمی‌توانید از قضایای داخل کشور و خواسته‌های به حق مردم سوءاستفاده و به انقلاب ضربه وارد کنید.
کد خبر: ۵۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 11 February 2018

جواد کاظم‌نسب‌الباجی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز اظهار کرد: امروز مردم با یک عزم قوی و راسخ در مراسم راهپیمایی شرکت کردند و یکی از عواملی که باعث شده امسال شور خاصی در این راهپیمایی مشاهده شود، برخی از تحرکات افرادی است که دوست ندارند انقلاب و ایران اسلامی را در چنین امنیتی ببینند.

وی افزود: مردم امروز ضمن تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب و انقلاب شکوهمند اسلامی٬ می خواهند به افرادی که فکر مسمومی دارند بگویند که ما همیشه در صحنه هستیم و استوار در کنار رهبر انقلاب ایستاده‌ایم و از این نظام مقدس و ایران عزیز، حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم اهواز٬ کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال این مراسم یک حالت ویژه داشت٬ عنوان کرد: امسال مردم با یک عزم و اراده خاصی آمدند تا پیام خود را به گوش دشمنان برسانند و بگویند که ما در صحنه هستیم و خواهیم بود و شما نمی‌توانید از قضایای داخل کشور و خواسته‌های به حق مردم سوءاستفاده و به انقلاب ضربه وارد کنید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار