امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:
امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که تلگرام از نظر امنیتی و فرهنگی اثرات منفی دارد، گفت: درآمدها و اثرات اقتصادی شبکه‌های پیام رسان مانند تلگرام باید در درون کشور باشد.
کد خبر: ۵۶۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 12 February 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده اظهار کرد: آنچه که در بحث شبکه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام وجود دارد، ابعاد مختلفی دارد. تمام آنچه در شبکه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام و سایر شبکه‌ها می‌گذرد در دستگاه‌های امنیتی بسیاری از کشورها ثبت و ضبط می‌شود. 


وی افزود: تلگرام از نظر امنیتی نه برای ایران و نه برای هیچ کشور دیگری خوب نیست و شکل صحیحی ندارد که ما بخواهیم از این شبکه‌های پیام‌رسان استفاده کنیم.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: از نظر فرهنگی آنچه که هنجارهای اخلاقی در کشور ما به حساب می‌آید، برای کشورهای دیگر هنجار نیست و این مساله باعث می‌شود که تلگرام اثر منفی بر فرهنگ کشور، آداب و رسوم مردم و مبانی اعتقادی مردم بگذارد.

حسن زاده با بیان این‌که بحث فرهنگی بحثی بسیار مهم در زمینه استفاده از شبکه‌های پیام رسان است و باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: شبکه‌های پیام رسانی مانند تلگرام دارای منافع اقتصادی و مادی هستند. در این زمینه زیباست که در درون کشور این تولید ثروت انجام بگیرد و ما بتوانیم از داشته‌های خودمان استفاده و به درآمدهای خودمان اضافه کنیم.

وی با بیان این‌که مدیریت بر شبکه‌های پیام رسان باید مدیریتی داخل باشد، گفت: امیدواریم مردم و مسئولان تلاش کنند تا بتوانیم چنین شبکه‌های پیام رسانی را در درون کشور داشته باشیم و بتوانیم از این داشته‌ها استفاده کنیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که تلگرام از نظر امنیتی و فرهنگی اثرات منفی دارد، خاطرنشان کرد: درآمدها و اثرات اقتصادی شبکه‌های پیام رسان مانند تلگرام باید در درون کشور باشد. در این زمینه این‌که تلگرام بخشی از درآمدهای خود را به ما اختصاص دهد، مانند آن است که به ما صدقه دادند. ما می‌خواهیم که مدیریت این شبکه‌ها نیز در درون کشور اتفاق بیافتد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار