مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان خبرداد:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که متوسط قیمت فروش ذرت استان در بورس 9063ریال بوده است، گفت: تقریبا همه ذرت تولیدی کشاورزان استان با قیمت بسیار خوبی در بورس به فروش رسیده است .
کد خبر: ۵۶۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 12 February 2018

 

رشد قیمت فروش ذرت خوزستان در بورس نسبت به سال گذشته

هادی سلامات اظهار کرد: تاکنون حدود 290هزار و 498 تن ذرت تر از کشاورزان دریافت شده که پس از خشک شدن، این میزان به عدد 229 هزار و 455 تن ذرت خشک رسیده است.

وی افزود: از این 229هزار و 455 تن ذرت، تاکنون 229 هزار و 425 تن آن در بورس با متوسط قیمت 9063 ریال به فروش رفته است و مابقی نیز در روزهای آینده پس از عرضه در تابلوی بورس به فروش خواهد رسید.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که سال گذشته متوسط قیمت فروش هر کیلوگرم ذرت در بورس حدود 7400 ریال بوده اما امسال متوسط قیمت بالای 9 هزار ریال است، تصریح کرد: تقریبا همه ذرت تولیدی کشاورزان استان با قیمت بسیار خوبی در بورس به فروش رسیده است.

سلامات بیان کرد: برای هر کیلوگرم ذرت، قیمت تضمینی در نظر گرفته شده از سوی دولت 10650 ریال است و امسال با توجه به قیمت بسیار خوب فروش ذرت در بورس، دولت ما به تفاوت بسیار کمی را به کشاورزان پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته میزان ذرت تر دریافت شده از کشاورزان حدود 257 هزار تن بود اما امسال این میزان تا کنون بیش از 290 هزار تن بوده است و شاهد عملکرد و فروش بسیار خوب ذرت در بورس بوده‌ایم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بورس ، ذرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار