مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: باتوجه به اقدامات پیشگیرانه‌ای که سال‌های گذشته در سطح شبکه‌های برق استان انجام شده است، شبکه های فوق توزیع برق خوزستان به صورت 100 درصدی پایدار هستند.
کد خبر: ۵۶۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 13 February 2018

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: امروز شاهد پدیده گرد و خاک با کانون‌های داخلی در استان هستیم. این نوع گرد و خاک از نوع بسیار نامطلوب و چسبنده بر روی تجهیزات برق استان است.

وی با بیان این‌که ترکیب این گرد و خاک سنگین و مه غلیظ دردسر ساز است، افزود: با استعلامی که از سازمان هواشناسی انجام شده است، خوشبختانه پیش‌بینی مه غلیظ را برای امشب یا فردا نداریم زیرا همراه شدن مه غلیظ با گرد و غبار می‌تواند عامل نگران کننده‌ای برای ما باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که از امشب بارندگی‌هایی را در سطح استان داشته باشیم که اگر این بارش‌ها با سرعت زیادی اتفاق بیافتد، می‌تواند برای شستن گردو غباری که بر روی تجهیزات نشسته است، بسیار موثر باشد.

دشت بزرگ گفت: آلودگی که در سطح شبکه اتفاق می‌افتد طبیعی است و چه بهتر که خود پالایندگی نیز به وسیله باران و طبیعی اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: اگر شرایط بارش به شکلی باشد که ابتدا به صورت نم‌نم باران اتفاق بیافتد، ممکن است شاهد اختلالاتی به صورت موقت و گذرا در شبکه برق استان باشیم اما اگر بارش باران با سرعت بیشتری اتفاق بیافتد، شاهد شست و شوی تجهیزات خواهیم بود و شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: اگر بارندگی به صورت گسترده در استان اتفاق بیافتد، شاهد اثرات مثبتی در شبکه خواهیم بود. در حال حاضر به صورت 100 درصدی شبکه‌های فوق توزیع برق استان پایدار هستند و این امر به دلیل اقدامات پیشگیرانه‌ای است که سال های گذشته در شبکه‌های استان انجام شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار