مدیر عامل برق منطقه ای اهواز خبر داد
مدیر عامل برق منطقه ای اهواز گفت: در لحظات اولیه بارش که یک جریان آب غلیظ از روی سطح مقرره ها رد می شود ممکن است سبب خاموشی های کوتاه مدت شود اما سبب خاموشی های طولانی و متعدد نخواهد شد.
کد خبر: ۵۶۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 13 February 2018

محمود دشت بزرگ پیش از ظهر امروز در رابطه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر اینکه پس از گردوخاک، وقوع باران احتمال قطعی برق را در برخی نواحی را به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات رسیده بنا است از اواخر امشب بارندگی‌های مناسبی در سطح استان مخصوصاً نواحی شمالی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در اهواز در حد چند میلی‌متر بارندگی رخ دهد، گفت: چنانچه بارندگی به شکل معمول آغاز و ادامه پیدا کند شستشوی مقره ها به‌صورت صفرکلینینگ و طبیعی انجام می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای اهواز بیان کرد: آلایندگی درصورتی‌که به شکل طبیعی و به‌وسیله بارندگی از شبکه‌ها شسته نشود بری ما بار مالی زیادی دارد و برای شست‌وشو نیاز به نیروی انسانی زیادی داریم.

دشت بزرگ عنوان کرد: در لحظات اولیه بارش که یک جریان آب غلیظ از روی سطح مقره‌ها رد می‌شود ممکن است سبب خاموشی‌های کوتاه‌مدت شود اما سبب خاموشی‌های طولانی و متعدد نخواهد شد.

وی گفت: امیدوار هستیم همان‌گونه که تاکنون شبکه پایدار بوده تا چند روز آینده که پیش‌بینی‌هایی برای بارندگی شده است این پایداری را داشته باشیم.

دشت بزرگ بیان کرد: با توجه به اقدامات و بهینه‌سازی که ظرف یک سال گذشته در شبکه برق انجام شد، شرایط موجود در کوتاه‌مدت تهدید جدی نیست.

وی افزود: مگر اینکه ترکیبی از شرایط ناخواسته مانند بارندگی به‌صورت نم‌نم یا مه غلیظ که در این صورت باید منتظر وقوع حوادثی در شبکه باشیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: برق منطقه ای ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار