استاندار خوزستان با اشاره به محرومیت برخی مدارس استان خوزستان گفت: مدیران نواحی مختلف آموزش و پروش به‌عنوان متولیان امر آموزش با جدیدت برای رفع مشکلات این مدارس ورود کنند.
کد خبر: ۵۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 17 February 2018

غلام‌رضا شریعتی عصر امروز در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی خوزستان اظهار کرد: انتظار می‌رود در خوزستان دستگاه‌های اجرایی نیز سیاست‌های دولت و نظام را در حوزه مسائل اجتماعی به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به محرومیت برخی مدارس خوزستان گفت: مدیران نواحی مختلف آموزش و پروش به‌عنوان متولیان امر آموزش با جدیدت برای رفع مشکلات این مدارس ورود کنند.

استاندار خوزستان با تأکید بر اهمیت حوزه گردشگری در توسعه شهرها بیان کرد: معاونت امور اجتماعی تا آنجایی که امکان دارد باید شرایط این حوزه را مهیا کند.

وی با اشاره به افتتاح دفاتر تسهیل در برخی مناطق عنوان کرد: پس از بازدیدی که از منطقه منبع آب داشتیم، مدیر وقت اداره کل راه و شهرسازی دستور راه‌اندازی این دفتر را در منطقه منبع آب داد.

شریعتی افزود: که پس از افتتاح دفتر تسهیل در منطقه منبع آب مساله مربوط به نداشتن سند خانه‌های منطقه منبع آب پس از گذشت یک هفته از آن بازدید حل و اکنون در مرحله صدور سند قرار دارد.

وی بیان کرد: خوزستان اولین استانی است که در بحث توسعه دفاتر تسهیل به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های رضایت‌مندی مردم ورود کرد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: رابطه حوزه اجتماعی با شهرسازی متوازن دنبال شود تا از این طریق بتوان مناطقی را که متولی ندارند و این عامل سبب عدم رشد و نابسامانی در این مناطق شده است را شرایط توسعه آن را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار