رئیس هیئت کشتی خوزستان:
رئیس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: طبق ترکیب اعلام‌شده تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، خوزستان 6 نماینده در تیم ملی کشتی فرنگی شامل 5 کشتی‌گیر و یک مربی خواهد داشت و در کشتی آزاد نماینده‌ای نداریم.
کد خبر: ۵۶۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 18 February 2018

سید حسین مرعشیان اظهار کرد: طبق اسامی اعلام‌شده ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان، خوزستان 6 نماینده در تیم ملی کشتی فرنگی شامل 5 کشتی‌گیر و یک مربی خواهد داشت و در کشتی آزاد نماینده‌ای نداریم.

وی افزود: در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی از ایذه، در 63 کیلو کرامت عبدولی از اندیمشک، در 67 کیلو محمد الیاسی از اندیمشک یا حسین اسدی از ایذه و در 97 کیلو سیدمصطفی صالحی‌زاده از بهبهان کشتی‌گیران ملی‌پوش خوزستان در این مسابقات خواهند بود که لقمان رضایی از ایذه نیز به‌عنوان مربی تیم ملی را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان عنوان کرد: امیدوارم با توجه به اینکه عمده نفرات و اسکلت اصلی تیم ملی کشتی فرنگی خوزستانی‌ها هستند، مثل همیشه بدرخشند و برگ زرین دیگری به افتخارات کشتی استان بیافزایند و در مسابقات جهانی هم همین تعداد نفرات را از استان در تیم ملی داشته باشیم.

وی درباره عدم حضور سعید عبدولی در اردوهای اخیر تیم ملی، اظهار کرد: سعید عبدولی خودش قصد شرکت در مسابقات آسیایی را نداشت و به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی برای این مسابقات به تیم ملی دعوت نشد.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از 8 الی 13 اسفندماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار