مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز:
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز گفت:شهر اهواز بر اساس فرمول‌های حمل‌ونقل، به 800 دستگاه اتوبوس نیاز دارد که فقط 220 اتوبوس در ناوگان وجود دارد که در حال حاضر 180 دستگاه آن خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۵۶۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 20 February 2018

سید کوروش حسینی زاده اظهار کرد:با توجه به وسعت کلان‌شهر اهواز و نیاز مبرم به اتوبوس‌های شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان، 52 دستگاه اتوبوس اسکانیا و 9 دستگاه مینی‌بوس خریداری کردیم که از این تعداد 26 دستگاه اتوبوس و 9 دستگاه مینی‌بوس در ایام دهه فجر رونمایی شد و 13 دستگاه اتوبوس نیز جمعه گذشته به سازمان اتوبوس‌رانی تحویل داده شد و تا هفته آینده باقی اتوبوس‌ها به دست ما می‌رسد و این قرارداد تکمیل می‌گردد.

وی افزود: شهر اهواز بر اساس فرمول‌های حمل‌ونقل، به 800 دستگاه اتوبوس نیاز دارد که فقط 220 اتوبوس در ناوگان وجود دارد که در حال حاضر 180 دستگاه آن خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی اهواز در پاسخ به این انتقاد که مردم از فرسوده بودن اتوبوس‌ها گلایه‌مند هستند گفت: برای اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمر مفید را 10 سال تعیین کرده‌اند در صورتی که عمر مفید اتوبوس‌ها در خوزستان با توجه به گرمای بیش از حد، قطعاً از عمر مفید در باقی استان‌ها کمتر و در خوزستان عمر مفید 6 سال است و این امر موجب شده فرسودگی اتوبوس‌ها در شهرهای استان خوزستان نسبت به باقی شهرهای کشور بیشتر باشد.

وی افزود: از لحاظ فرهنگی انتظار داریم مردم آگاه‌تر باشند و در استفاده از سرمایه‌های بیت‌المال رعایت حقوق باقی مردم را داشته باشند، ولی متأسفانه بعضی از شهروندان هستند که به این سرمایه که متعلق به خودشان است صدمه وارد می‌کنند و گاهی مشاهده می‌شود به اتوبوس‌ها آسیب می‌زنند.

حسینی زاده در پایان عنوان کرد: حدود 70 دستگاه از اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل شهری فاقد سیستم خنک‌کننده هستند که قرار است تأمین اعتبار بشود و با توجه به گرمای اهواز تمامی اتوبوس‌ها مجهز به کولر شوند.

وی افزود: در شش ماه گذشته برای خدمات بیشتر به شهروندان در طی یک بازه زمانی سیستم سرمایشی و گرمایشی اتوبوس‌هایی که دچار مشکل بود بازسازی کردیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار