فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت:: آماروقوع سرقت در ۱۱ ماهه سال جاری در این شهرستان در مقایسه با آمار مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 22 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "همتعلی شکری" اظهارداشت: با حضور مستمر ماموران و افزایش گشت‌های انتظامی و حضور کارشناسان در مساجد و مدارس و ارائه نکات پیش گیری از سرقت خوشبختانه شاهد کاهش سرقت در مقوله‌ای مختلف آن از جمله سرقت خودرو، احشام، جیب بری وکش روزنی بوده ایم به طوری که آمار سرقت شهرستان به طور کلی ۲۹ در صد کاهش داشته است.

به گفته این مقام انتظامی در این مدت ۸۸ درصد سرقت‌های انجام شده کشف شده است و سارقان به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ شکری با بیان اینکه مقوله سرقت از جمله جرایمی است که امنیت جامعه رابه مخاطره می‌اندازد و بسته به نوع آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در جوامع متمدن کنونی سرقت وشیوه‌های آن متحولشده وانواع جدیدی از سرقت نیز پدیدار شده اند که باید با ارائه روش‌های مناسب در جهت پیشگیری با آن مقابله کرد.

وی تاکید کرد: انتظامی شهرستان نیز در همین راستا پیشگیری و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه با این موضوع با اعزام کارشناسان خود به جوامع هدف می‌کوشد اقدامات آموزشی خود را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اظهارداشت: انتظامی شهرستان با تمام توان وامکانات در حفاظت از جان ومال وامنیت مردم خواهد کوشید ومردم نیز می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار