جواد کاظم نسب الباجی خواستار شد:
نماینده مردم اهواز با بیان اینکه تامین اعتبار ثابت برای کمک به ورزش محلات را خواستاریم، اظهار کرد: پرداخت ورودی تیم‌ها برای حضور به لیگ‌های دسته دو و سه و بازسازی و تکمیل استخرهای خوزستان را از وزارت ورزش و‌جوانان خواستاریم.
کد خبر: ۵۶۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 22 February 2018

 

راه اندازی موزه فوتبال در خوزستان/ اختصاص ردیف بودجه برای ورزش محلات خوزستان

جواد کاظم نسب الباجی در نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی با حضور وزیر ورزش که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در همه زمینه ها و در ورزش کشور حرف اول را می‌زند اما امکانات زیرساختی که به مردم استان و جامعه ورزشی آن اختصاص داده شده، بسیار ناچیز است و در شان مردم خوزستان نیست.

به گزارش "تابناک" وی ادامه داد: ما در اینجا مدافع نظام هستیم و در خوزستان متحمل همه بدبختی‌ها از جمله آلایندگی‌های نفتی، الایندگی های نیشکر و ریزگردها و عدم توجه مدیران هستیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تابستان سال گذشته، ۵۶ نفر از جوانان خوزستانی در رودخانه‌ها غرق شدند، یادآور شد: طی پنج سال اخیر بیش از ۸۰۰ جوان این استان که سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند، به دلیل نبود امکانات در کانال‌ها و رودخانه‌ها جان خود را از دست دادند.

الباجی با بیان اینکه خوزستان به عنوان مهد ورزش کشور شناخته می‌شود گفت: با توجه به این مهم، هیچ امکاناتی به جوانان خوزستانی در حوزه ورزش اختصاص داده نشده است. بیکاری، ریزگردها و همچنین گرمای هوا باعث ناراحتی و افسردگی جوانان این استان شده است.

وی با بیان اینکه تامین اعتبار ثابت برای کمک به ورزش محلات را خواستاریم، اظهار کرد: پرداخت ورودی تیم‌ها برای حضور به لیگ‌های دسته دو و سه و بازسازی و تکمیل استخرهای خوزستان را از وزارت ورزش و‌جوانان خواستاریم.

نماینده مردم اهواز همچنین با بیان اینکه انتظار داریم برای شکوفایی ورزش خوزستان همتی شود،گفت: با توجه به اینکه خوزستان مهد فوتبال و‌ بزرگان فوتبال بوده است، تاسیس موزه تاریخ فوتبال در شهر اهواز، ایجاد پیست‌های اسب‌دوانی در شهرهای حمیدیه، باوی و کارون به دلیل ظرفیت اسب‌های اصیل عرب و همچنین فعال کردن بخش جوانان و توجه ویژه به ورزش بانوان از دیگر خواسته‌های ما محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار