مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان خوزستان در 2 سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 23 February 2018

افشین حیدری در خصوص نتایج سفر وزیر ورزش، معاونین و روسای فدراسیون ورزشی کشور به استان خوزستان، اظهار کرد: حضور وزیر ورزش و جوانان که اولین بار با این جمع گسترده از مدیران ورزش و معاونین و رؤسای ۵۱ فدراسیون ورزشی صورت گرفت یکی از روزهای خوب و درخشان استان را رقم زد.

وی ادامه داد: این موضوع نوید آن را می‌دهد که آینده ورزش استان خوزستان می‌تواند رو به رشد باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری خوب و پشتوانه وزیر ورزش و استاندار خوزستان، به سمتی خواهیم رفت که در سال ۹۷ پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان خوزستان به اتمام برسد.

حیدری در پاسخ به این سؤال که چه مفاد وتفاهم‌نامه‌هایی در این سفر مورد تنفیذ و تأیید قرار گرفت، یادآور شد: یکسری تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های مختلف بسته شده است که در سال ۹۷ کار مشترکی در بحث میزبانی اردوهای ملی و برگزاری مسابقات تیم ملی و انتخابی کشور را در پیش خواهیم داشت.


وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های مناسب خوزستان و دارا بودن افق‌های درخشان در ورزش این استان، خاطرنشان کرد: در بحث حمایت از ه‍یات ها و زیرساخت‌های ورزش، زیرساخت های ناتمام در خوزستان وجود دارد که تأمین اعتبار شده و تمام تلاش‌های خود را به‌کار خواهیم بست تا این پروژه‌ها در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار