آیت‌الله جزایری:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: این استان بعد از جنگ گرفتار ریزگردها شده در حالیکه برخی استان‌ها به دنبال بردن آب خوزستان هستند.
کد خبر: ۵۶۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 23 February 2018

 

خوزستان بعد از جنگ گرفتار ریزگردها شد

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری عصر امروز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در اهواز اظهار کرد: از قبل شنیده بودم که آقای سلطانی فر به ورزش کشور و به ویژه خوزستان اهتمام و عنایت دارد.

وی افزود: در استان خوزستان زمینه دیرینه نسبت به ورزش وجود دارد و بسیاری از رشته‌های ورزشی در این استان مرکزیت داشته است. مردم خوزستان از گذشته به ورزش علاقه‌مند بوده و به آن اهمیت می‌دادند و تاکنون به همین منوال است.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: استان خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار دچار آسیب شده و مسئولان کمی در تلاش ترمیم برآمدند ولی آن ناملایمت‌هایی که بر مردم وارد شده بود، جبران نشده و هنوز با تبعات و آثار آن دست‌به‌گریبان هستیم.

امام‌جمعه اهواز بیان کرد: ورزش بخش حساس و مهمی است و در پیشگیری از ضعف و انواع آسیب‌ها تأثیرگذار است. در خوزستان هم مرحله جنگ را پشت‌ سر گذاشته و اکنون با ریزگردها مواجه هستیم.

آیت‌الله جزایری با اشاره به اینکه با کم‌بارانی عجیبی در جنوب خوزستان نیز مواجه هستیم، گفت: این در حالی است که برخی استان‌های دیگر توقع دارند که از آب استان برای خودشان ببرند.

وی ادامه داد: خوزستان مستحق این توجهات هست و یکی از بخش‌های بسیار مهم و لازم التوجه، ورزش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان بیان کرد: این استان ۴۰ سال دوران انقلاب را پشت سر گذاشته و فشارهایی در پی این جنگ بر ما وارد شد که فقط ما و خدا می‌دانیم به همین دلیل از وزرا انتظار داریم در مورد مسائلی همچون ورزش که روحیه مردم را زنده می‌کند و قواعد بسیاری برای سلامتی مردم و همچنین نشاط آنها دارد، توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله جزایری گفت: توصیه می‌کنم که موضوع ورزش در خوزستان به‌صورت جدی دنبال شود و اگر موفق شویم یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنیم، در واقع خدمتی به کشور کرده‌ایم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار