مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: 30 یادمان دفاع مقدس خوزستان پذیرای کاروان های راهیان نور و زائرین شهدا است.
کد خبر: ۵۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 23 February 2018

سردار محمد علی‌پور از آمادگی یادمان‌های دفاع‌مقدس جهت میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور خبر داد و اظهار کرد: 30 یادمان دفاع مقدس خوزستان پذیرای کاروان های راهیان نور و زائرین شهدا است. بیش از 30 یادمان اصلی و فصلی در خوزستان وجود دارد که 23 یادمان اصلی هستند.

 

وی افزود: یادمان‌های اصلی مناطقی هستند که کاروان‌های راهیان‌نور، زائران خارجی، کاروان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در طول سال از آنها دیدن می کنند که یادمان شلمچه، چذابه، فکه، فتح المبین و دهلاویه از آن جمله هستند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یادمان‌های فصلی چون در منطقه صفر مرزی هستند و تردد در آن مناطق مشکل است در فصول خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به صورت عمده در ایام تعطیلات نوروزی برای زائران کاروان‌های راهیان نور فعال هستند.

 

علی‌پور افزود: یادمان شهدای هور از جمله یادمان‌های فصلی و بخشی از حریم قرارگاه نصرت است و به یاد شهدای هور و شهید هاشمی، به نام یادمان شهدای هور نامگذاری شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار