مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با استقلال تهران بازی لحظه‌ها است و هر کس بتواند از لحظه لحظه مسابقه استفاده کند، نتیجه را به سود خود رقم خواهد زد.
کد خبر: ۵۶۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 23 February 2018

سیدسیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. استقلال تهران روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارند و نتایج خوبی را به دست آورده است، ضمن این که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز به برتری رسید و از نظر روحی روانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: با این حال بازیکنان ما پتانسیل یک بازی خوب را دارند. زحمت بسیاری کشیده‌ایم تا در این جایگاه قرار داریم و امیدوارم بازیکنانمان با تلاش و همت بیشتر فردا بتوانند بازی خوبی ارائه دهند. مطمئنا بازی فردا از سوی دو تیم هجومی خواهد بود. مطمئنا هر تیمی که بتواند بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می شود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: امیدوارم فردا روز خوب ما باشد. این دیدار بازی لحظه‌ها است و هر کس بتواند از لحظه لحظه مسابقه استفاده کند، نتیجه را به سود خود رقم خواهد زد. امیدوارم این شرایط و این لحظات نصیب ما شود.

وی عنوان کرد: ما تیم یکدستی داریم و تمام هم و غم ما این است که بازی فردا را ببریم. می‌دانیم که رقیبان‌مان واقعا تلاش می‌کنند و تیم‌ها نزدیک به هم هستند و هر لغزشی ممکن است خدای ناکرده ما را از کورس عقب بیندازد. ما این توان را داریم که امسال به مقام برسیم. این هفته به خوبی تمرین و نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم.

نعمتی‌نژاد خاطرنشان کرد: کسب سه امتیاز این دیدار برای ما واقعا حیاتی است و امیدوارم به این مهم برسیم تا در ادامه و دیدار با سایپا بتوانیم بهتر بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نگرانی هواداران در بازی با تیم‌های پایین‌تر مساله داوری است و نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: وجدان تنها محکمه‌ای است که به قاضی احتیاجی ندارد. و اگر اتفاقی بیافتد ما نمی‌توانیم کاری بکنیم. به هر حال ممکن است داور بر اساس خطای دید تصمیمی را بگیرد که چنین اتفاقاتی هم پیش می‌آید ولی مطمئنا همانطور که ما دوست داریم در کار مربیگری بهترین باشیم، داوران نیز علاقه مندند بهترین عملکرد را داشته باشند. اشتباهاتی پیش می‌آید که سهوی است و امیدوارم فردا داور روز خوبی را پشت‌سر بگذراد و حقی از کسی ضایع نشود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال دیگر که به نظر می‌رسد فولاد هنوز در خط میانی به هماهنگی لازم نرسیده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه شما در طول هفته در تمرینات تیم حضور ندارید، اینگونه فکر می‌کنید. ما بازی به بازی نفرات‌مان را جا به جا و نسبت به آن دیداری که داریم، بازیکنان را انتخا می کنیم.

وی بیان کرد: ما از سه بازی تنها به دو امتیاز رسیده‌ایم. برخی تیم‌ها شانس ندارند و توپ‌هایشان وارد گل نمی‌شود و ته جدول می‌مانند اما برخی تیم‌ها هم کار فنی‌شان بالاتر است و هم از نظر مالی وضع‌شان بهتر است و همین موضوع از نظر روحی روانی روی بازیکن تاثیر می‌گذارد.

نعمتی نژاد در پایان در خصوص غایبان تیمش، گفت: برای بازی فردا حامد لک را با توجه به مصدومیت جزیی که دارد، در اختیار نداریم و کادر فنی تصمیم گرفت که او استراحت کند تا هم به بازی‌ها بعدی و هم به تیم ملی برسد. او توسط پزشکان زیر نظر است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار