/هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال/
تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور برابر استقلال تهران شکست خورد.
کد خبر: ۵۷۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 24 February 2018

 

فولاد 1 استقلال تهران 4/شکست سنگین سرخ‌پوشان در روز بارانی اهواز

فولاد از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم استقلال تهران بود.

در دقیقه سه این دیدار روی پاس سرور جپاروف، مامه بابا تیام با دروازه‌بان فولاد تک به تک شد و خیلی زود استقلال را پیش انداخت. در دقیقه هشت نیز تیام سانتر خوبی را روی دروازه فولاد فرستاد که با ضربه سر روزبه چشمی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

فولاد که نمی خواست در این دیدار خانگی تن به شکست دهد تلاش خود را برای گلزنی بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۱۳ رحیم زهیوی گل نخست فولاد را به ثمر رساند. این پایان کار این نیمه پر گل نبود و روی ضد حمله بازیکنان استقلال در دقیقه ۱۷، فرشید باقری با دروازه‌بان فولاد تک به تک شد. شوت او را مرادیان برگشت داد ولی شجاعیان در ریباند، گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

فولاد نیمه نخست این بازی پرگل و دیدنی را با شکست 3 بر یک به پایان رساند.

در نیمه دوم نیز دو تیم با انگیزه و جنگنده وارد زمین شدند و موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که تبدیل به گل نشدند. در حالی که بازی با نتیجه 3 بر یک رو به پایان بود، تیام که در این بازی خوش درخشیده بود، در دقیقه 93 بار دیگر گلزنی کرد تا استقلالی ها با نتیجه 4 بر یک برنده این دیدار باشند.

فولاد با این شکست با سه پله سقوط در رده ششم قرار گرفت.

از حاشیه های این دیدار نیز می توان به مصدومیت لئوناردو پادوانی در دقیقه 45 اشاره کرد. او پس از این مصدومیت جای خود را به خسرو حیدری داد. پادوانی بین دو نیمه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار