عمل جراحی دیشب پادوانی که تا حدود ساعت 5 صبح طول کشید، موفقیت‌آمیز بوده و هم‌اکنون وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آپادانا بستری است.
کد خبر: ۵۷۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 25 February 2018

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران که در دقیقه 45 بازی روز گذشته این تیم در برابر فولاد در صحنه‌ای که با یار خودی برخورد داشت دچار مصدومیت شدیدی شده و بلافاصله راهی بیمارستان شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

از شب گذشته تا کنون شایعات مختلفی درباره میزان مصدومیت این بازیکن به گوش رسید اما صبح امروز طی تماسی که با بیمارستان آپادانای اهواز گرفته شد مطلع شدیم عمل دیشب پادو توسط دکتر محسن تقوی متخصص مغز و اعصاب، با وجود اینکه تا حدود ساعت 5 صبح طول کشیده، موفقیت‌آمیز بوده و هم‌اکنون وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آپادانا بستری است و حداقل 3 روز باید در این بخش تحت درمان قرار بگیرد.

همچنین طبق اعلام معاونت پزشکی باشگاه استقلال، نخاع پادوانی باوجود فشارزیادی که متحمل شده سالم است و پس از عمل شب گذشته خونریزی وی قطع شده و فشار روی نخاع وی کمتر شده است.

گفتنی است با آسیب‌های وارد شده به ستون فقرات و نخاع پادوانی، وی به احتمال فراوان بازی‌های باقی‌مانده استقلال را در فصل جاری از دست می‌دهد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار