مارتین رئیس CSR اتحادیه اروپا :
رئیس CSR اتحادیه اروپا، گفت : سرمایه های اجتماعی قابلیت تبدیل شدن به سرمایه های اقتصادی و مالی دارند و این سرمایه های اقتصادی مگر به کمک سرمایه های اجتماعی هرگز موجودیت پیدا نمی کنند.
کد خبر: ۵۷۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 25 February 2018

مارتین رئیس CSR اتحادیه اروپا در نخستین سمینار بین المللی CSR (مسئولیت اجتماعی) در اهواز که امروز ۶ اسفند ماه در هتل بوستان اهواز برگزار شد، گفت: از مسئولان برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می کنم؛ اولین بار است که به خوزستان سفر می کنم. در بیش از 44 کشور دفتر داریم و از تجارت بین کشورها حمایت می کنیم.

به گزارش "تابناک"؛ رئیس CSR اتحادیه اروپا بیان داشت: یک ابزاری را بر اساس استاندارهای جهانی طراحی کردیم تا به این روابط CSR دسترسی پیدا کنیم. حدود 99 کشور برای شکل گیری به این روابط و حرکت ها با ما همکاری داشتند.

مارتین ادامه داد : در CSR حقیقتا اثری که بر محیط زیست، جامعه و اقتصاد گذاشته می شود را بررسی کردیم.

رئیس CSR اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه این مفهوم راجع به کارهای خیریه جواب نمی دهد، گفت: یک سری چالش ها داریم که باید برای رسیدن به موفقیت درصدد رفع آنها برآمد.منابع نفتی بعد از استفاده دیگر قابلیت تجدید یا استفاده دوباره ندارند، بنابراین باید از منابع در راستای تحقق و رسیدن به یک پایداری در اقتصاد بهره مند شد.

وی یادآور شد : 20 درصد ماشین های کشور نروژ الکتریکی هستند و در کشور من اتریش 100 درصد انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.در اتریش منابع بسیار زیادی از انرژی های هیدرولیکی داریم ولی برای تأمین نیاز خود از الکتریسیته بهره مند می شویم.

رئیس CSR اتحادیه اروپا تصریح کرد: زمان در حال تغییر است و دولت ها باید قابلیت سازگار شدن با تغییرات را فراهم کنند، هرچند همواره مقاومت در مقابل این تغییرات بوده ولی باید در زمینه اقناع این تفکرات تلاش کنیم.

مارتین افزود: WSO برای پیشگیری از آسیب های وارده به محیط زیست قانونی را تدوین کرده که تخریب های دودهای صنایع یا حتی استعمال دخانیات در محیط زیست یا هوای سالم جبران شود.

رئیس CSR اتحادیه اروپا در پایان گفت : سرمایه های اجتماعی قابلیت تبدیل شدن به سرمایه های اقتصادی و مالی دارند و این سرمایه های اقتصادی مگر به کمک سرمایه های اجتماعی هرگز موجودیت پیدا نمی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار