فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک گفت: در پی بارش ۸۵ میلی‌متری باران در این شهرستان، ارتفاع آب در مخزن دریاچه دز اندیمشک ۹ متر افزایش یافت.
کد خبر: ۵۷۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 25 February 2018

 

ارتفاع آب در مخزن سد دز ۹ متر افزایش یافت

پیمان جهانگیری عنوان کرد: حجم بارندگی‌ها در شب و روز گذشته مطلوب بوده و گزارش های ارسال شده در این خصوص نشان از بارش ۸۵ میلی متری باران در این شهرستان می دهند.

وی با اشاره به میزان ۱۳۰ میلیون متر مکعبی آورد آب در سد دز افزود: ارتفاع آب در دیواره این سد ۳۰۷ متر بود که به دلیل بارش باران‌ های اخیر در مناطق بالا دستی، در این زمان ارتفاع دیواره آن به ۳۱۶ متر رسیده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به پیش‌بینی کارشناسان در خصوص آورد آب در مخزن دریاچه دز و احتمال افزایش ۳ متری آب در مخزن این سد، گفت: بارش باران در روز گذشته و بارش باران ۲۵ میلی متری در هفته گذشته، آثار مثبت بسیاری بر حجم مخازن آب در سدهای شهرستان اندیمشک برجای گذشته است.

جهانگیری وضعیت دریاچه سد دز و کرخه را در این زمان عادی دانست و تصریح کرد: شامگاه روز گذشته به دلیل حجم بالای بارندگی برخی معابر شهری در اندیمشک، با وجود تمهیدات در نظر گرفته شده، دچار مشکل آب‌ گرفتگی شدند که با تلاش صورت گرفته از سوی شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمت‌ رسان در شهرستان مشکل آب‌گرفتگی معابر در کوتاه‌ترین زمان ممکنه رفع شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار