نایب رئیس چهارمین کنفرانس ملی بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی گفت: از مجموع 140 مقاله دریافت شده، 90 مقاله پذیرفته شده است و به صورت پوستر و شفاهی در کنفرانس ارائه می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 25 February 2018

محمود جورابیان با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی که هشتم و نهم اسفندماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود، اظهار کرد: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق الکترونیک ایران و دانشگاه و با حضور مسئولان کشوری و استانی مانند معاون وزیر نیرو و استاندار در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال‌های 89، 90 و 91 این کنفرانس در دانشگاه برگزار شد. امسال نیز شرکت‌کنندگان تا پایان آذرماه برای ارسال مقاله فرصت داشتند. در نهایت 140 مقاله دریافت شد که از این تعداد 90 مقاله پذیرفته شدند. این مقالات در دو روز به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شوند.

نایب رئیس چهارمین کنفرانس ملی بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی مصرف برق یکی از موارد بسیار مهم و کلیدی این صنعت است. با توجه به شرایط خاصی که خوزستان در آن قرار دارد و وضعیت خشکسالی استان، کمبود آب و فشار مضاعفی که برای تامین انرژی برق بخصوص برای تابستان 97 روی صنعت برق وجود دارد، استفاده و پیاده‌سازی روش‌های مختلف بهینه‌سازی انرژی صنعت برق یکی از ضروریات است.

جورابیان گفت: در حاشیه این کنفرانس هشت کارگاه تخصصی نیز برگزار می‌شود. هدف اصلی ما از برگزاری این کنفرانس و کارگاه‌ها این است که به صورت علمی با روش‌های دانشگاهی و صنعتی، مسائل مختلفی را که در مدیریت مصرف و بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌تواند راهشگا باشد مطرح کنیم. تصور می‌کنم این کنفرانس به ارائه پیشنهادات خوبی برای تامین انرژی برق در طول تابستان 97 بدون داشتن خاموشی، منجر شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار