مسوول کمیته فوتسال استان قم
مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم گفت: فوتسالیست مستعد و آینده‌دار قم در ترکیب تیم رده سنی امید ایران به بازی‌های جهانی المپیک اعزام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 25 February 2018

به گزارش تابناک قم، رضا بمانی اظهار کرد: محمدجعفر گل فوتسالیست مستعدی است که به نمایندگی از صدها بازیکن نخبه و آینده‌دار این رشته در استان قم با اثبات شایستگی‌ها و استعداد خود به اردوی تیم ملی فوتسال امید ایران راه یافته و شانس اعزام به المپیک را دارد.

وی ادامه داد: فرصتی که نصیب محمدجعفر گل شده یک شانس ایده‌آل و مغتنم برای این بازیکن آینده‌دار است که مسیر پیشرفت را به خوبی بپیماید، زیرا انتخاب وی و بازیکنانی که اکنون در اردوی تیم ملی هستند نتیجه استعدادیابی از بین 350 بازیکن دعوت شده به تیم امید است.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: کادر فنی تیم ملی فوتسال امید المپیک ایران که در راس آنها علی صانعی بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم بزرگسالان ایران در جام جهانی 2012 قرار دارد، قبل از اعزام این تیم به المپیک، چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ و طراز اول جهان را در نظر گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محمدجعفر گل به نمایندگی از فوتسالیست‌های مستعد قم در حال حاضر یکی از 20 بازیکنی است که در اردوی تیم ملی حضور دارند و خود را برای بازی‌های دوستانه تیم ملی در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه برابر تیم ملی فوتسال اوکراین آماده می‌کنند.

بمانی عنوان کرد: با تلاش کادر فنی تیم ملی دو بازی دوستانه نیز با تیم ملی تایلند در پیش است و تا بازیکنانی که شایسته و لایق پوشیدن لباس تیم ملی در بازی‌های المپیک هستند انتخاب شوند، ضمن اینکه‌ بعد از این دیدارهای دوستانه، جمع‌بندی نهایی کادر فنی تیم ملی برای انتخاب لیست نهایی بازیکنان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محمدجعفر گل در حال حاضر تنها فوتسالیست قمی دارای شانس اعزام به بازی‌های المپیک است، یاد آور شد: گل هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و حتی در بازی دوستانه‌ای که تیم ملی در مقابل یک تیم از استان قزیون برگزار کرد موفق به زدن دو گل برای تیم ملی شد تا شایستگی‌های خود را بیشتر نشان بدهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار