کارشناس هواشناسی استان قم گفت: میزان بارندگی‌های ثبت شده نشان می‌دهد که شهر قم نسبت به سال گذشته با ۷۹ و ۱ دهم میلی‌متر کاهش باران مواجه شده است.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 25 February 2018

به گزارش تابناک قم، محمدجواد ترابیان با مقایسه میزان بارش باران طی امسال و سال گذشته در قم گفت: سال گذشته بارش‌ها در قم ۱۱۷ و ۶ دهم میلی‌متر بود که این رقم در سال جاری به ۳۸ و ۵ دهم میلی‌متر رسیده است.

وی در ادامه افزود: این رقم نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته ۷۹ و ۱ دهم میلی‌متر کاهش باران را در قم شاهد هستیم.

کارشناس هواشناسی استان قم در ادامه بیان کرد: ایستگاه اصلی هواشناسی شهرک شکوهیه هم میزان بارش در سال جاری را ۴۹ و ۲ میلی متر ثبت کرد که این رقم نسبت به سال گذشته ۵۸ و نیم میلی متر کاهش داشته است.

وی میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته هم در قم اشاره و عنوان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته قم ۱۰ و ۸ دهم میلی‌متر، سلفچگان ۱۲ و ۵ دهم میلی متر و کهک ۱۵ و ۴ دهم میلی متر بارش باران داشته‌اند.

ترابیان در ادامه با بیان اینکه هوای امروز قم تا امشب همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران است، افزود: هوای قم برای فردا هم قسمتی ابری است که در برخی از نقاط افزایش ابر و وزش باد را به همراه دارد.

وی افزود: برای روز سه‌شنبه هم مجدداً رگبار و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار