معاون عمرانی وزیر کشور با بیان این که بسیاری از اخبار خوب به درستی منتقل نمی شود، گفت: دولت فعالیت های زیادی برای بهبود شرایط در مناطق زلزله‌زده انجام داده و تامین 12 هزار از 15 هزار کانکس مستقر در مناطق زلزله زده از سوی دولت انجام شده است.
کد خبر: ۵۷۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 26 February 2018

به گزارش تابناک : سید محمد علی افشانی شامگاه یکشنبه در بزرگترین پویش مردمی برای زلزله‌زده کرمانشاه که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، گفت: فعالیت های زیادی از سوی دولت به منظور بهبود شرایط مناطق زلزله زده کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه با ساخت و احداث منازل، تمام مشکلات زلزله زدگان التیام پیدا نمی کنند گفت: التیام یافتن مشکلات ناشی از این حوادث در تمام دنیا زمانه زیادی را می طلبد.

افشانی خطاب به خیران حاضر گفت: شاخص انسان بودن، درد جامعه را احساس کردن است و تنها افرادی که منافع جامعه را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند می‌توانند از دارایی شان دل بکنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه با اشاره به آیاتی است قرآن کریم گفت: بارها در قرآن و دیگر روایات تاکید شده تا پیش از آنکه از دنیا بروید و دستتان از دنیا کوتاه شود اموالتان را وقف کنید.

وی در ادامه با اشاره به کمک سراسری مردم کشور به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در این اتفاق، همبستگی مردم که سرمایه‌ای ملی است اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش قرار است با کمک مردم و خیران 313 منزل مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه ساخته شود.

این گلریزان به همت جامعه خیرین مدرسه ساز ، کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

در این همایش سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی، برخی از نمایندگان شورای شهر تهران و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور حضور داشتند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار