مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب:
مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب از به‌روز رسانی تأسيسات قديمی و فرسوده شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسليمان مطابق با جديدترين استانداردها و فن‌آوری‌های روز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 28 February 2018

بيژن عالی پور 8 اسفندماه در جمع مديران، روسا و كارشناسان فنی و عملياتی شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب و شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان اظهار کرد: جملگی تأسيسات فرآورش نفت در اين شركت با توجه به اولويتی كه در خصوص قدمت اماكن صنعتی‌اش داشت با استفاده از توانمندی نيروهای ايرانی طراحی و احداث شد.

وی افزود: اين تأسيسات شامل كارخانه‌های متمركز بهره‌برداری و نمكزدايی نفت و همچنين تزريق گاز است که در مناطق مختلف همچون هفت شهيدان مسجدسليمان، لالی،لب سفيد، قلعه نار، كبود، هفتكل و نفت سفيد توسط مديريت مهندسی و ساختمان شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب احداث شده و وارد مدار خدمت شده‌اند.

عالی پور خاطرنشان كرد: برخی از اين واحدها همچون نمكزدايی متمركز هفتكل و نفت سفيد يا بهره‌برداری هفتكل وارد مرحله پيش راه‌اندازی شده و بزودی افتتاح می‌شوند.

مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب از رعايت موازين ايمنی در محيط‌های عملياتی و اداری شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان تقدير كرد و خواستار توجه هميشگی به اين مقوله به منظور حفظ ايمنی و سلامتی كاركنان به عنوان اصلی‌ترين و گرانبهاترين سرمايه صنعت نفت شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار