توسط شرکت ملی حفاری ایران محقق شد؛
افزون بر 233 هزار و 330 متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در 11 ماه امسال توسط ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور محقق شد .
کد خبر: ۵۷۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 28 February 2018

حمیدرضا خوشایند معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در توضیح بیشتر در این باره گفت: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت، عملیات حفاری و تکمیل 149 حلقه چاه به اتمام رسید .

وی افزود: از مجموع چاه‌های حفر شده 61 حلقه توسعه‌ای، هشت حلقه توصیفی، دو حلقه اکتشافی و 78 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است .

خوشایند تصریح کرد: 112 حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هشت حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، 27 حلقه در پروژه‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شده است .

وی عنوان کرد: با تمهیدات بکار گرفته شده و هماهنگی و همکاری با کارفرماها در این مدت، عملیات حفاری 21 حلقه چاه 557 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده به پایان رسید و برای بهره‌برداری تحویل شرکت متقاضی شد .

شرکت ملی حفاری ایران با داشتن 73 دستگاه حفاری شامل 70 دکل خشکی و سه دستگاه دریایی بزرگترین ناوگان حفاری در کشور را در اختیار دارد . این شرکت هم اکنون بخش عمده عملیات حفاری و خدمات جانبی چاه‌های نفت و گاز در اقصی نقاط نفتخیز کشور را انجام می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار