مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیان این‌که بازاریابی حلقه مفقوده اشتغال بانوان است، گفت:‌ نمایشگاه دائمی فروش محصولات بانوان در یزد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 28 February 2018

رقیه کرمانیان در جلسه تجلیل از بانوان برتر خبرنگار استان در حوزه‌های مختلف خبری با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگ عمومی جامعه، اظهار کرد: زنان و مردان دو بال تعالی خانواده هستند و این فرهنگ باید در جامعه و بین اقشار مختلف نهادینه شود.

وی با بیان این‌که حدود نیمی از جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: برنامه‌ریزی برای ورود نیاز به فعالیت‌های مختلف ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در ادامه با اشاره به ضرورت توان‌افزایی جامعه زنان،‌گفت: ارتقای توانمندی بانوان و برنامه‌ریزی برای ورود زنان توانمند استان به عرصه‌های مختلف از جمله اولویت‌های اجرایی دفتر امور بانوان در استان است.

کرمانیان با بیان این‌که برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد استانی تدوین شدند،‌ تصریح‌ کرد: عدم توانایی در فروش تولیدات بانوان حلقه مفقوده در بحث اشتغال زنان است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی مجمع مشورتی زنان در شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد:‌ نمایشگاه دائمی فروش محصولات بانوان در یزد راه‌اندازی می‌شود.

وی حضور زنان از طیف‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و سیاسی مختلف را یکی از ویژگی‌های مجمع‌های مشورتی در استان دانست و بیان کرد: عدم اجماع نظر بین زنان یکی از مهمترین معضلات برنامه‌ریزی در این حوزه است.

کرمانیان با بیان این‌که ما در زمان گذار فرهنگی هستیم،‌گفت:‌ تلاش برای تحقق عدالت جنسیتی یکی از ضرورت‌های توسعه اجتماعی و فرهنگی است.

در پایان این نشست از «مریم موسوی» به عنوان بانوی برتر نویسنده و روزنامه‌نگار،«کبری دانشی» به عنوان بانوی خبرنگار برتر در حوزه فناوری و اطلاعات،«نیره شفیعی‌پور» به عنوان بانوی خبرنگار برتر در سرویس اجتماعی،«اشرف میرجلیلی» بانوی خبرنگار برتر در سرویس ورزشی،«سمیه گلابگیریان» بانوی خبرنگار برتر در حوزه مطبوعات سراسری، «مهدیه رضایی مهر» بانوی خبرنگار برتر در سرویس فرهنگی،«اعظم السادات میرجلیلی» بانوی خبرنگار برتر در حوزه قرآنی،«راضیه کاردی» بانوی خبرنگار برتر در حوزه مطبوعات محلی،«بهناز عسکری» بانوی روزنامه نگار برتر در مطبوعات سراسری استان، «سوسن شکوفه» بانوی خبرنگار برتر در حوزه بانوان و «نجمه محمد حسینی» بانوی خبرنگار برتر در سرویس اقتصادی استان یزد تجلیل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار