معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر:
معاون فرماندار خرمشهر گفت: تا زمانی که توسعه در منطقه دنبال می شود از معاونت غذا و داروی منطقه آزاد اروند، نقش پررنگ تری در زمینه بهداشت انتظار می رود.
کد خبر: ۵۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 04 March 2018

 

توقع ازمنطقه آزاداروند برای ورود به عرصه بهداشتی خرمشهر بیشتر است

کاظم بهردینی عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر در مرکز بهداشت این شهر اظهار کرد: این توقع وجود دارد که با توجه به وجود معاونت غذا و دارو در سازمان منطقه آزاد اروند، شاهد تحول در این حوزه و افزایش سرعت بهبود وضعیت خرمشهر باشیم.

وی افزود: اینکه هنوز خرمشهر و مینوشهر با ابتدایی ترین مشکلات مثل مسئله آب آشامیدنی و اتلاف سگ های ولگرد دست به گریبان است، زیبنده نیست و این توقع از سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به اینکه پردرآمدترین منطقه آزاد کشور است می ورد که ورود بیشتری در عرصه بهداشت شهری داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر در ادامه به نابسامانی های بازار روز و صفا خرمشهر اشاره و بر لزوم پررنگ شدن نقش اجرائیات شهرداری هم تاکید کرد.

وی در این رابطه گفت: بحران بازار صفا و روز خرمشهر نمود عملکرد اجرائیات شهرداری خرمشهر است و مردم توقع دارند نقش اجرائیات را در خصوص مسئله دستفروش ها پررنگ ببینند.

پیگیری اجرایی پروژه آبرسانی به کشتارگاه صنعتی در دست احداث خرمشهر، حضور پررنگ مدیران و روسای ادارت مرتبط با شورای سلامت در جلسات این شورا و همچنین ارائه گزارش از روند اجرایی شدن مصوبات این جلسه از دیگر مواردی بود که از سوی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر مطرح شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار