مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام به کشت 58 هزار متر مربع چمن در طول 4 ماه گذشته در نقاط مختلف شهر ایلام اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز در ایلام از 3.7 متر مربع به بیش از 4 متر افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۷۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 06 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مهندس علی نورایی‌نژاد با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اجرای طرح‌های زیباسازی سطح شهر، اظهار کرد: تاکید شهردار ایلام در این ایام بر زیباسازی شهر است که خوشبختانه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این راستا اقدامات مهمی صورت گرفته و یا در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی فعالیت در این ایام، زیباسازی شهر است، افزود: با اجرای یک طرح ابتکاری جدید حدود 100 گلدان از لاستیک‌های فرسوده با رنگ آمیزی زیبا، تهیه و در بلوار شهید بهشتی نصب شدند که خوشبختانه بازتاب خوبی داشته است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام در ادامه به نصب 1 هزار و 100 گلدان پلاستیکی در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: اجرا و نصب این تعداد گلدان در رفوژ میانی خیابان آیت‌الله حیدری در حال اجراست.

نورایی‌نژاد اضافه کرد: در راستای زیباسازی سطح شهر تعداد 20 هزار گل بنفشه، 5 هزار بوته گل شب بو، 5 هزار بوته گل لاله کشت شده که برای زیباسازی ژئوبلوک‌های نقاط مختلف شهر از جمله تپه شاهد، میدان فاتحان میمک و بلوار عدالت نیز تعداد 6 هزار بوته گل خریداری شده که تا قبل از پایان سال کشت خواهند شد.

وی به افزایش سرانه فضای سبز در ایلام اشاره و تصریح کرد: در طول 4 ماه گذشته 58 هزار متر مربع چمن کشت شده که شامل رمپ پل پیامبر اعظم (ص)، بلوار پژوهش، پارک خطی بام ایلام، بلوار امام علی (ع)، بلوار خلیج‌فارس و فارابی است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها، سرانه فضای سبز در ایلام از 3.7 متر مربع به بیش از 4 متر رسیده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که هم اکنون در حال چمن کاری هستند شامل پارک مهارت، دو طرف بلوار شهید بهشتی و پارک بلوط است که جمعا 39 هزار متر مربع است.

نورایی‌نژاد به نصب المان‌های شهری برای ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: در بحث هفته درختکاری نیز در نظر داریم که بلوارهایی که لکه گیری نیاز دارند کار آنها انجام شود و مکان‌هایی که در سنوات گذشته درختان آنها قطع شده نیز درختکاری شوند که بلوار امام علی (ع)، چهارراه رسالت تا میدان خیام، بلوار پژوهش و ... از جمله آنهاست.

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار