مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برپایی نمایشگاه فروش آثار هنرمندان تجسمی خوزستان از ٢١ تا ٢٦ اسفند 96 خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 07 March 2018

محمد جوروند گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توجه به اقتصاد هنر و اجرای فعالیت‌های شایسته در راستای حمایت از هنرمندان تجسمی، بازار هنر تهران را از طریق موسسه هنرهای معاصر در سال ٩٥ و ٩٦ برگزار کرد و امسال نیز این رویداد برای اولین بار تنها در دو شهر اهواز و مشهد برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: هنرمندان تجسمی استان تا ١٩ اسفند 96 مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند تا پس از بازبینی و داوری در اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی اهواز و شهرستان‌ها در معرض نمایش قرار گیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: دبیرخانه این نمایشگاه تاکنون ٣٢٠٠ اثر دریافت کرده ‌است که از این تعداد آثار ١٠٠ اثر برتر پس از داوری به نمایش گذاشته می‌شوند.

جوروند خاطرنشان کرد: فراهم شدن بازاری جهت فروش آثار هنری در شهرستان‌ها یکی از برنامه‌هایی است که توجهی به آن نشده است و برپایی این نمایشگاه این خلأ موجود را پر خواهد کرد و ارتباطی میان هنر و عموم مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: آثار عرضه شده در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی همچون نقاشی، مجسمه‌سازی، عکس، تصویرسازی و... و قیمت مصوب شده برای هر اثر ٩٠٠ هزار تومان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: زمان برپایی این نمایشگاه از ٢١ تا ٢٦ اسفند 96 و محل آن نگارخانه هنرهای تجسمی اهواز واقع در ساحلی شرقی جنب موزه هنرهای معاصر اهواز است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار