سرپرست فرمانداری دزفول:
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی و انفجار در تیپ 292 زرهی دزفول کاملا تحت کنترل است، گفت: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است اما اکنون هیچ نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 08 March 2018

امیر عیسی‌زاده درباره آخرین وضعیت حادثه آتش‌سوزی و انفجار در زاغه مهمات تیپ 292 زرهی دزفول که حوالی ساعت 21:15 امروز رخ داد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت منطقه کاملا تحت کنترل است و می‌توان گفت حریق اصلی مهار شده است.

به گزارش "تابناک" وی درباره شنیده‌ شدن صدای انفجارهای مکرر پس از انفجار اصلی در دزفول تصریح کرد: شنیدن صداهای کوچک پس از انفجار اولیه به دلیل ماهیت این حادثه طبیعی است اما جای نگرانی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان دزفولی وجود ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات و صدمات جانی برجای نگذاشته است. خانواده‌های منازل سازمانی تخلیه شده در این یگان نظامی نیز در حال بازگشت به منازل خود هستند.

عیسی‌زاده بیان کرد: ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد روان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار