سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش فردا بازی حساسی برابر خونه به خونه دارد.
کد خبر: ۵۷۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 08 March 2018

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با خونه به خونه بابل در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: فردا یکی از بازی‌های بسیار حساس سال 96 ما است. بازی که می‌تواند شادی را به مردم خوزستان هدیه کند تا مردم در پایان سال 96، شادی بسیار خوبی در استان داشته باشند.

وی ادامه داد: همچون دیدارهای گذشته با تمام وجود و شرافتمندانه بازی می‌کنیم تا ان‌شاءالله در این دیدار به پیروزی برسیم و فینالیست جام حذفی شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی از تیم خونه به خونه بابل عنوان کرد: از حریف شناخت کافی داریم و چهار پنج بازی این تیم را رصد کرده‌ایم. حریف با توجه به این که مربی شناخته شده‌ای را به تیم اضافه کرده اند، هدف بالایی در لیگ یک و جام حذفی دارد. مطمئنا شناخت لازم را داریم و به عنوان یک تیم لیگ یکی به آنها نگاه نمی‌کنیم و اینگونه به آنها نگاه می‌کنیم که ما در انتهای جدول لیگ برتر هستیم و آنها در لیگ یک در صدر جدول قرار دارند. خونه به خونه می‌تواند یک رقیب سرسخت باشد و باید با تمام وجود بازی کنیم تا ان‌شاءالله به فینال برسیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص سفر یونس دلفی به هلند برای حضور در تمرینات یکی از باشگاه‌های این کشور و اینکه گفته می‌شود این بازیکن با اجازه ویسی به هلند رفته است، گفت: من به عنوان سرمربی می‌توانم به کادر فنی و بازیکنم مرخصی بدهم. از دو سه ماه پیش یونس دلفی، زمانیکه از بازی‌های جهانی تیم ملی جوانان برگشت، می‌خواست در تمرینات دو سه تیم شرکت کند و تست دهد که در ابتدا نگذاشتیم و منتظر بودیم تعطیلی داشته باشیم و او در تمرینات آنها شرکت کند. این تیم هلندی برنامه جام حذفی ما را نداشت و در این تاریخ برای دلفی هماهنگ کرده بودند که برای دادن تست به آنجا برود. من هم وظیفه داشتم به او مرخصی بدهم زیرا لژیونر شدن او برای استان، کشور و باشگاه‌مان یک افتخار محسوب می‌شود. اینکه من کارشکنی کنم، انسانی نیست. او جوان است و دوست دارد که لژیونر شود. یک لژیونر به لژیونرهای ایران اضافه شود. اینکه او را اذیت کنیم، بی‌انصافی محض است. البته آنها باید نامه‌ای به باشگاه می‌دادند و چک کردند که مدیر ما به ایتالیا رفته است و به همین دلیل گفتند نامه را به شما تلگرام می‌کنیم که من گفتم من تلگرام ندارم، خودتان کارهای او را انجام دهید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دادن مرخصی به این بازیکن آنهم که در بازی حساسی که با خونه به خونه داریم، اقدام درستی بود؛ عنوان کرد: ما به اندازه کافی بازیکن داریم. او در دو سه بازی گذشته نیز وضعیت خوبی نداشت و ذخیره بود. و من اکنون فکر می‌کنم او سه اخطاره شده است. آیا اکنون که کولی بالی نمی‌آید، ما جایگزینی برای او نداریم؟ اگر واقعا به فکر هستند، موسی را برگردانند تا بازی کند. و اگر برای‌شان مهم است، پول بازیکنان را بدهند، تا بازیکنان به سختی به تمرین نیاید. دیروز (چهارشنبه) تمرین ما با وقفه ایجاد شد، چون دو سه بازیکن ما پول نداشتند از مهمانسرا به محل تمرین بیایدند. شاید اینگونه بگویم بخندند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که تفاوت بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک را چطور می‌بینید، گفت: اگر تیم‌های لیگ یکی با یکدیگر بازی داشته باشند، شیوه بازی‌شان متفاوت است. اما وقتی در جام حذفی هستند سطح بازی‌شان بالاتر می‌روند و انگیزه‌شان بیشتر می‌شود و اگر بازیکنان ما فکر کنند بالاتر از آنها هستند آنها می‌آیند ما را له می‌کنند و می‌روند. ما با بازیکنان‌مان صحبت می‌کنیم که ما هیج برتری نسبت به حریف فردای‌مان نداریم و وقتی بردیم، برتری‌مان را نشان می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی فردا را که چه چیزی پیش‌بینی می‌کنید، گفت: ما برای بردن به زمین می‌رویم و با تمام وجود کار می‌کنیم. پیش‌بینی جام حذفی خطرناک است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار