قهرمان دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری جهان گفت: هر چه در توان دارم می‌گذارم و به‌خاطر پرچم کشورم نیز سختی‌ها را به جان می‌خرم تا بتوانم امسال هم در بازی‌های آسیایی روی سکو قرار بگیرم.
کد خبر: ۵۷۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 09 March 2018

سهراب مرادی در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی وزنه برداری "جام فجر" اهواز، درباره حضور خود در اردوی تیم ملی که در ماهشهر در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 10 روز است که اردوی تیم ملی در ماهشهر شروع شده است و من هم بعد از یک هفته به جمع ملی پوشان اضافه شدم. این اردو تا 24 اسفندماه در ماهشهر ادامه دارد و در حال حاضر بیشتر حرکات قدرتی را تمرین می‌کنیم تا یک آمادگی نسبی داشته باشیم. ان شاءالله بعد از عید نیز شروع جدی را برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی خواهیم داشت.

وی در خصوص آمادگی خودش نیز گفت: من به تازگی تمریناتم را شروع کرده‌ام و در حال حاضر روی حرکات قدرتی تمرکز دارم. ان شاءالله رفته‌ رفته رو به جلو حرکت می کنیم.

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که باتوجه به رکورد شکنی که شما در مسابقات جهانی داشتید، به نظر می رسد انتظارات از سهراب مرادی بالا رفته است، عنوان کرد: تا به‌حال تمام تلاش خود را کرده‌ام و از این به بعد هم هر چه در توان دارم می‌گذارم و به‌خاطر پرچم کشورم نیز سختی‌ها را به جان می‌خرم تا بتوانم امسال هم در بازی‌های آسیایی روی سکو قرار بگیرم.

وی درباره حفظ یا ارتقا رکورد خود در مسابقات پیش رو با بیان این که این موضوع در روز مسابقه مشخص می‌شود و بستگی دارد من چه شرایط بدنی و آمادگی داشته باشم، گفت: روز مسابقه خیلی مهم است ولی امیدوارم بتوانم به اوج آمادگی بدنی برسم. سایر مسائل هم در روز مسابقه مشخص می‌شود.

مرادی با اشاره به اهمیت بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: همه باقدرت به این رقابت ها می‌آیند و کشورهایی که محروم بوده‌اند هم در این دوره احتمالا ورزشکار جدید دارند و فکر می‌کنم شرایط سخت‌تر باشد. باید ببینیم در مسابقات چه پیش می‌آید اما این طور نیست که فکر کنیم به ‌راحتی مدال می‌گیریم. 9 کشوری که محروم بوده‌اند نیز در این مسابقات هستند که کار را سخت می کند و به این دلیل نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود.

این وزنه بردار درباره حمایت فدراسیون نیز خاطرنشان کرد: فدراسیون زحمت خود را می‌کشد و اردوها را برگزار می‌کند. فدراسیون دارویی و مکمل‌های مورد استفاده را فراهم می‌کند. به هرسختی که است نیز اردوها را به‌خوبی برگزار می کنند.

وی باابراز رضایت از اردوی در حال برگزاری در ماهشهر نیز عنوان کرد: شرایط اسکان و تمرین مان خوب است و تمام امکانات کنار هم هستند و از حمایت مسوولان تشکر می‌کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار