خونه به خونه بابل نخستین فینالیست مازنی جام حذفی
عصر امروز تیم دسته اولی خونه به خونه مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال خوزستان، حریف استقلال تهران در فینال این مسابقات شد تا اولین تیم فینالیست مازندرانی تاریخ فوتبال جام حذفی باشد .
کد خبر: ۵۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 09 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار ناصر سالاری، امین حاج محمد، محمد قریشی، وفا هخامنش، روح اله باقری، محمد قاسمی نژاد، میرمهدی خیری، حمیدرضا دیوسالار، سجاد آشوری ، مهدی حنفی و مهران امیری ترکیب تیم خونه به خونه را تشکیل می دادند.

اولین تیم فینالیست مازندرانی تاریخ فوتبال
 

همچنین تیم استقلال خوزستان با ترکیب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی، محمد امین آرام طبع، حکیم نصاری، سعید زارع ، کلودیو مارینی، ابوالفضل علایی، اسماعیل شریفات، دانیال ماهینی و عادل کلاه کج وارد زمین شد.

خونه به خونه بابل با شکست سه بر یک استقلال خوزستان در وقت های اضافه، به فینال جام حذفی صعود کرد و حریف استقلال تهران شد.

از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل از ساعت ۱۵ در اهواز به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در وقت های معمول برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک تمام و به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه اول خونه به خونه گل‌های دوم و سوم را زد و به فینال جام حذفی صعود کرد.


در تاریخ جام حذفی،‌ این نخستین بار است که یک تیم مازندرانی به فینال این رقابت‌ها صعود می‌کند.
در این بازی میثم دورقی در دقیقه ۱۶ از روی نقطه پنالتی برای یاران عبدالله ویسی گلزنی کرد اما روح الله باقری در دقایق ۶۲، ۹۸ و ۱۲۰ گل‌های خونه به خونه را به ثمر رساند تا این تیم بازی یک بر صفر باخته را با حساب سه بر یک پیروز شود.


پیش از این نیز استقلال با برد صنعت نفت آبادان به فینال جام حذفی صعود کرده بود. دیدار پایانی این رقابت ها ۱۲ اردیبهشت در ورزشگار نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود.

 در حالی که تیم هایی همچون نساجی و آستان قدس، شموشک و ایرسوتر و نوژن از این استان شهرت کشوری کسب کرده بودند و پیش از این تنها نساجی و یک بار هم نوژن، موفق به رسیدن به مراحل بالایی جام حذفی شده بودند، فوتبال مازندران با انبوهی از ستاره های خوشنام، هیچگاه رنگ فینال را به چشم ندیده بود تا اینکه این بار این اتفاق افتاد و خونه به خونه بابل موفق شد برای اولین بار مازنی ها را به بازی نهایی برسانند و آنها را به یک قدمی قهرمانی جام حذفی و حضور در آسیا برساند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
eival dare
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار