سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در یک روز بسیار بد و غیرقابل باور، شرمنده مردم فهیم، خوب و فوتبالی خوزستان شدیم.
کد خبر: ۵۷۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 09 March 2018

عبدالله ویسی پس از حذف تیمش از جام حذفی فوتبال توسط خونه به خونه، اظهار کرد: متاسفانه در یک روز بسیار بد و غیرقابل باور، شرمنده مردم فهیم، خوب و فوتبالی خوزستان شدیم. با تمام وجود آمده بودیم که در این دیدار به پیروزی برسیم و به فینال راه پیدا کنیم ولی متأسفانه در حضور تماشاگران، یک روز بد و استثنایی داشتیم.

وی ادامه داد: در تمام نقاط زمین، به صورت مشخص ضعف داشتیم و بازنده بازی شدیم. به تیم خونه به خونه تبریک می گویم. باید بررسی کنیم که ببینیم چرا به این صورت بازی کردیم. امروز نالایق بازی کردیم و لیاقت مان کم بود. تمام تیم ما از خود من گرفته تا تمام مجموعه مقصر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خیلی عجیب بود که امروز در 15 دقیقه، سه بازیکن مصدوم دادیم و سه تعویض احباری داشتیم. این اصلا توجیه نیست و از نظر فنی بد بودیم. برای اولین بار است که در این فوتبال هستم، در 15 دقیقه این اتفاق برای من می افتد و سه بازیکن خوبم را از دست می دهم. امیدوام در لیگ برتر بتوانیم جبران کنیم تا مردم بیشتر از این اذیت نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آرام طبع برای چندمین بار است دچار مصدومیت می شود؟ گفت: شاید او از نظر ذهنی و بدنی آماده نباشد. در بازی قبلی هم می خواستیم از او استفاده کنیم که آنقدر دغاغله خوب بازی کرد که از او استفاده نکردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا تیم خونه به خونه بابل آنقدر خوب بود که توانست به استقلال خوزستان سه گل بزند؟ عنوان کرد: در جام حذفی، یک گل با دو گل فرقی ندارد و مانند لیگ نیست که بگوییم تفاضل گل به دردمان می خورد. متأسفانه روز بدمان تکمیل شد و در این دیدار سه گل دریافت کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما این بود که به فینال برسیم و تیم از نظر روحی روانی برای لیگ برتر نیز خوب باشد ولی متأسفانه این مهم محقق نشد. باید تمام انرژی مان را برای لیگ بگذاریم تا تیم را نگه داریم. سهمیه استان حیف است و باید حفظ شود. با تمام وجود باید در پنج بازی پایانی لیگ برتر بجنگیم و امتیازات لازم را بگیریم تا ان شاءالله تیم را حفظ کنیم. نمی دانم چه خواهد شد ولی تلاش می کنیم که سهمیه را حفظ کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار