سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: واقعا برایم خوشحال کننده بود که در اهواز فینالیست شدیم.
کد خبر: ۵۷۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 09 March 2018

دراگان اسکوچیچ پس از راه یابی تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری، اظهارکرد: به تیمم، مدیریت باشگاه و هرکسی که عاشق خونه به خونه است، تبریک می گویم. فکر می کنم این نتیجه برای آن ها تاریخی است. شایسته پیروزی بودیم وشانس های بسیاری را برای گلزنی از دست دادیم.

وی بیان کرد: در این شرایط آب و هوایی بازی سختی بود. برای من خیلی احساسی است که در اهواز به فینال رسیدیم. من در این دو روز خیلی احساسی رفتار کردم. واقعا برایم خوشحال کننده بود که در اهواز فینالیست شدیم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: بازی های بزرگ معمولا احساسی می شوند و بعضا این طبیعی است. بازیکنانم خودشان را باور داشتند و بازی خوبی را ارائه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی این نتیجه را داشتید؟ عنوان کرد: پیش بینی نکرده بودم ولی دانستم که خوب بازی می کنیم. اگرچه تیم لیگ یکی هستم ولی می دانستم که شانس داریم. تیم ما قابلیت دارد. من به بایکنانم باور و اعتماد دارم.

اسکوچیچ در اریابی از استقلال تهران حریف تمیش در فینال، گفت: امروز اصلا درمورد استقلال تهران صحبت نمی کنم و فقط از تیم خودم خوشحال و راضی هستم. تا آن دیدار زمان داریم و باید به بازی های لیگ یک فکر کنم. هر وقت بازی با استقلال رسید درباره آن صحبت و فکر می کنم.

وی دربار داوی هم عنوان کرد: اگر ما در زمین اشتباه می کنیم برخی مواقع نیز داور هم اشتباه می کند. من فقط درباره بازیکنانم که در زمین فوق العاده بودند صحبت می کنم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: هواداران مان سفر طولانی به اهواز داشتند تا ما را حمایت کنند و شایسته بودند که من سمت آن ها رفتم. من سمت هواداران اهوازی هم رفتم زیرا این جا که هستم خیلی احساسی شدم و به سمت هواداران فولاد نیز رفتم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار