مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد :
د: این جشنواره هفته آینده برگزار می‌شود که الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س) در بُعد فردی، اجتماعی و خانوادگی این بانوی والامقام از مهمترین اهداف این برنامه است.
کد خبر: ۵۷۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 09 March 2018
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری همایش پیشکسوتان تخریب‌چی استان‌های جنوب کشور به میزبانی یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیرعباس آسمند در نشست خبری با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را از دیگر برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و عنوان کرد:  این جشنواره هفته آینده برگزار می‌شود که الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س) در بُعد فردی، اجتماعی و خانوادگی این بانوی والامقام از مهمترین اهداف این برنامه است.

این مسؤول تصریح کرد: معرفی 20 اسفند به‌نام روز ملی راهیان نور دیگر برنامه این بنیاد است و از 20 مهر تا 20 فروردین اعزام به راهیان نور را داریم که تاکنون در این بازده زمانی 13 هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب هویزه، دهلاویه، طلائیه، و ... مناطق شمالی تنگه مرصاد بازی‌دراز و بانه اعزام شده و می‌شوند.

آسمند با بیان اینکه عملیات راهیان نور بزرگترین برنامه فرهنگی کشور است، عنوان کرد: برگزاری اردوی راهیان نور موجب تقویت روحیه انقلابی و مجاهدت، تقویت جبهه انقلاب اسلامی و استخراج گنج جنگ در بستر راهیان نور می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در طول سال 227 برنامه را اجرا می‌کند، گفت: چاپ 30 کتاب دوران دفاع مقدس تعهد بنیاد حفظ آثار در سال جاری است.

وی تصریح کرد: تاکنون 27 جلد کتاب به مرحله چاپ رسیده، ضمن اینکه کتاب نقش زنان در دوران دفاع مقدس در دست چاپ است و تلاش این بنیاد تدوین دانشنامه جنگ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار