به دنبال برگزاری جام "مرحوم حسین‌پور" به صورت بین‌المللی هستیم
سرپرست فدراسیون گلف گفت: برنامه دارم که اگر در این فدراسیون ماندگار شدم "جام مرحوم حسین‌پور" را به صورت بین المللی برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۷۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 10 March 2018

بهروز منتقمی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره گلف " جام مرحوم حسین پور" که روز گذشته (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مرحوم حسین پور قهرمان ملی و یکی از چهره های ماندگار گلف است و شاید اگر چهره ای ماندگار، ملی یا قهرمان آسیا نداشت، این مسابقات نیز استمرار پیدا نمی کرد.

وی گفت: برنامه دارم که اگر در این فدراسیون ماندگار بودم این جام را به صورت بین المللی برگزار کنیم و در جدول کنفدراسیون جهان و آسیا نیز برای آن کرسی بگیریم.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره عنوان کرد: در گذشته این اتفاق رخ داده که برای این چهره ماندگار و ملی مسابقات را در سطح بین المللی برگزار کردیم. از آنجایی که تجربه برگزاری این نوع مسابقات بین المللی را بعد از انقلاب دارم، می توان از آن برای برگزاری این جام نیز استفاده کرد.

وی با بیان این که خوزستان، لرستان، تهران و اصفهان استان های صاحب گلف هستند، ادامه داد: امروز بیش از 70 ورزشکار از بیش از 6 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند که پتانسیل بسیار خوبی است. بسترها نیز این جا آماده است و باید این فعالیت را گسترده کرد.

منتقمی گفت: رشته ای که خودش پتانسیل دارد را نباید در یک سطح ادامه داد، بلکه باید به آن ارزش افزوده را اضافه کرد. یک مدیر هم اثرگذاری و مفید بودنش وقتی است که این ارزش افزوده را اضافه کند.

وی افزود: نباید با حوزه بانوان غریبانه برخورد کرد. باید بانوان مستعد را مورد توجه قرار داد. و برخی از بانوان ورزشکار استان ها را می شناسم که کناره گیری کرده اند. باید برای آن ها انگیزه ایجاد کرد تا آن ها هم وارد کار شوند و همکاری و مشارکت کنند. من هم علاقه مند هستم که وضعیت مطلوب تر و بهتری برای ورزشکاران خانم ایجاد شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: گلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار