مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: فصل آینده این تیم برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی در لیگ برتر می‌جنگد.
کد خبر: ۵۷۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 10 March 2018

علی عیسی زاده عصر امروز در نشست خبری پایان سال در جمع خبرنگاران افزود: در ابتدای فصل گفتیم که چشم‌انداز و راهبرد هیئت‌مدیره برای لیگ برتر، صعود به رده‌های بالای جدول، کسب جایگاه تک رقمی و تثبیت در لیگ برتر بود که خوشحالیم این راهبرد و قولی که داده بودیم محقق شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه فصل آینده فصل کسب سهمیه آسیا باشد، اظهار کرد: دستیابی به این مهم نیاز به ابزار و امکاناتی دارد که در صورت رفع مشکلات حال حاضر و برنامه‌ریزی و همراهی مسئولان شهری و هواداران به‌طور حتم این خواسته محقق خواهد شد، کسب سهمیه آسیا خواسته به‌حق مردم آبادان است.

عیسی زاده با بیان اینکه تصمیم گرفته‌ایم تا از این جلسه به بعد به‌طور شفاف و روشن موارد را بازگو کنیم، تصریح کرد: با توجه به نظر دولت مبنی بر پرداخت نشدن بودجه به تیم‌های لیگ حرفه‌ای، موضوع پخش تلویزیونی مسابقات یکی از راه‌های دسترسی به بودجه موردنیاز باشگاه‌ها است که تاکنون از این محل ریالی دریافت نکرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: در جلسه‌ای که در سازمان لیگ داشتیم مقرر شد تا دراین‌باره تعیین تکلیف صورت انجام شود تا حق قانونی باشگاه‌ها نیز از این محل پرداخت شود.

عیسی زاده افزود: اگرچه شاید فوتبال اولویت نخست دولت نباشد اما در آبادان فوتبال یکی از اولویت‌های مردمی به شمار می‌رود و از این بابت یکسری برنامه‌ریزی داشتیم تا بتوانیم انتظارات مردم را پاسخ دهیم.

هواداران در صفحه اینستاگرام عضو شوند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فراوانی هواداران یکی از مؤلفه‌ها و شاخصه‌های قابل‌توجه اسپانسرها برای قبول حمایت از یک تیم به شمار می‌رود، اظهار کرد: هواداران باید از اقدامات باشگاه در جهت تأمین مالی به‌صورت حضور و شرکت در برنامه‌های این باشگاه که در آینده ارائه می‌شود، حمایت کنند، به‌طور حتم عضویت آنها در صفحه اینستاگرامی باشگاه می‌تواند در جذب اسپانسر به ما کمک کند.

عیسی زاده با تأکید دوباره بر حضور و همراهی مؤثر هواداران در تمامی زمینه‌ها، تصریح کرد: جایگاه فعلی تیم جایگاه خوب و تثبیت شده است و از هفته ۲۰ به بعد ما دیگر استرسی برای ماندن در لیگ نداشتیم، صنعت نفت تیم قابل احترامی برای سایر گروه‌ها بود که به راحتی امکان رویارویی با این تیم و گرفتن امتیاز از آن را نداشتند.

وی گفت: تیم نفت یکی از شانس‌های بسیار خوب برای صعود به فینال بود که متأسفانه به دلایلی میسر نشد، یکی از این مسائل آن بود که تیممان در نیم‌فصل استراحتی نداشت ضمن آنکه سه بازی سنگین و خارج از خانه با تیم‌های پرسپولیس و استقلال داشت که شرایط سختی را بر ما تحمیل کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان افزود: امید می‌رود تا با برنامه‌ریزی و حمایت‌هایی که انتظار می‌رود از سوی هواداران و مسئولان انجام شود بتوانیم به اهدافمان برسیم و سهمیه آسیا را کسب کنیم.

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید به سمت اقداماتی پیش رویم که باشگاه «خودگردان» شود، اظهار کرد: بین ۲۵ تا ۲۸ درصد بودجه باشگاه‌ها از محل فروش البسه هواداری تأمین می‌شود اما به دلیل کپی‌رایت، تیم‌های داخلی دراین‌باره حمایت نشدند، یکی از راهکارهای باشگاه نفت هم آن است که از این طریق به منابع مالی دست پیدا کنیم.

وب‌سایت فروش اقلام هواداری

وی تصریح کرد: از تمامی هواداران چه داخلی و چه خارجی می‌خواهیم تا با خرید از فروشگاه صنعت نفت ما را در زمینه تأمین منابع مالی حمایت و پشتیبانی کنند، برای سهولت دسترسی تمامی هواداران داخلی و خارج از کشور وب‌سایت فروش اقلام هواداری را به نشانی Shop-sanat.ir راه‌اندازی کرده‌ایم که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و ارائه سفارش‌های خود اقلام مدنظر خود همچون تی‌شرت اصلی (لباس اول، دوم و سوم)، کلاه، پیراهن، پرچم، لیوان، کوله‌پشتی، شال‌گردن، ساک دستی، جاکلیدی، کیف لپ‌تاپ و غیره را خریداری کرده و ۲۴ ساعت بعد سفارش خود را در منزل دریافت و هزینه ارسال را آن زمان پرداخت کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: به‌طور قطع فصل آینده با حمایت مسئولان و هواداران، فصل پرباری برای تیم صنعت نفت خواهد بود تا زمانی که من عهده‌دار مدیریت باشگاه صنعت نفت هستم لحظه‌ای از حمایت و همراهی تیم دست برنمی‌دارم.

عیسی زاده افزود: هواداران با عضویت در صفحه باشگاه در فضای اینستاگرام هواداری خود را از حرف به عمل تبدیل کنند تا با تحقق برنامه‌های اقتصادی و اهداف مجموعه باشگاه بتوانیم سهمیه آسیا و یا حتی قهرمانی در لیگ را نیز کسب کنیم، دستیابی به این هدف با همراهی و حمایت جدی هواداران دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: در زمینه اجرای برخی طرح‌های عمرانی که پیش‌تر استارت آنها را زده بودیم نیز اگرچه پیشروی‌هایی در کار داشتیم اما نتیجه نهایی و مطلوب را نگرفتیم، در زمان حاضر سالن فیزیوتراپی ویژه بازیکنان تیممان را راه‌اندازی کردیم که با تکمیل آن به لحاظ نیروی انسانی می‌توانیم در جهت درآمدزایی از آن نیز مبادرت کنیم، کار دو زمین چمن به اتمام رسیده و یکی دیگر نیز در مرحله مناقصه قرار دارد.

تحقق ۱۵ میلیارد تومان از بودجه مصوب امسال

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همراهی و حمایت شورای تأمین، نمایندگان، امام‌جمعه، منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت آبادان در همراهی و حمایت از تیم صنعت نفت در جهت حفظ روند ماندگاری تیم در لیگ برتر تصریح کرد: بودجه مصوب باشگاه در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان بود که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان آن محقق شده است، در فصل جاری می‌توانستیم مجوز حرفه‌ای را نیز بگیریم که متأسفانه به دلیل برخوردار نبودن استادیوم تختی از استانداردهای لازم این اتفاق نیفتاد، طبق هماهنگی انجام شده با سازمان منطقه آزاد اروند سعی داریم تا با افزایش ظرفیت استادیم تختی بتوانیم مجوز حرفه‌ای‌مان را دریافت کنیم.

عیسی زاده گفت: جبیره، ساکی، سلمانی، غبیشاوی، کردونی و رشیدی از جمله بازیکنان بومی منطقه هستند که از رده جوانان به تیم بزرگسالان صنعت نفت تزریق شده‌اند و به‌طور حتم با بازی در کنار سایر بازیکنان مجرب و باتجربه می‌توانند جایگاه ویژه‌ای را در تیم صنعت نفت داشته باشند، اینان از امیدهای آینده تیم صنعت نفت هستند.

وی افزود: یکی از مشکلات ما بحث فرهنگ‌سازی است، تیم صنعت نفت تنها تیمی است که چه در بازی خانگی و چه در بازی‌های خارج از خانه جریمه شده به‌طوریکه در فصل جاری ما از بابت هواداران ۲۰۰ میلیون تومان (تا دو بازی قبل) جریمه شده‌ایم، در گفتگوهایی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا مبالغی را که بابت جریمه هواداران از باشگاه‌ها دریافت می‌کنند در مباحث فرهنگی مرتبط با آنها هزینه شود

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار