فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی این استان، در بیستم اسفند ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 10 March 2018

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی این استان، در بیستم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران افزود: دومین یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار می شود .

وی اظهارکرد: این یادواره فردا یکشنبه بیستم اسفندماه ۱۳۹۶ در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات فراوان ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انتظامی استان، این فرماندهی اقدام به برگزاری این یادواره کرده است.

انصاری هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی، انتقال روحیه ایثار و شهادت به نسل های جوان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این یادواره، خانواده های معظم۸۷ شهید نیروی انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پایان این یادواره از ۸۷ خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی استان تجلیل بعمل خواهد آمد.
 
یادواره ۸۷ شهید نیروی انتظامی استان برگزار می شود + زمان و مکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار