نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ربیعی اقدامات خوبی در حوزه بهزیستی، اجتماعی و کاهش فقر داشته است و از همه مهمتر اینکه نشان داد عزم جدی برای واگذاری شرکت‌های تامین اجتماعی، خصوصی سازی و فاصله گرفتن شستا از بنگاه‌داری دارد.
کد خبر: ۵۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 11 March 2018

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران در خصوص دستور کار این هفته مجلس و استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: به رغم اینکه جامعه کارفرمایی در موضوعاتی مثل نحوه اداره تامین اجتماعی و اصلاح قانون کار انتقادات و گلایه‌هایی دارد اما نمی‌توان منکر اقدامات ارزنده ربیعی در حوزه اجتماعی و فقرزدایی بود.

حسین سلاح‌ورزی ادامه داد:‌ ربیعی اقدامات خوبی در حوزه بهزیستی، اجتماعی و کاهش فقر داشته است و از همه مهمتر اینکه نشان داد عزم جدی برای واگذاری شرکت‌های تامین اجتماعی، خصوصی سازی و فاصله گرفتن شستا از بنگاه‌داری دارد.

وی تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد استیضاح و یا عزل ربیعی در این برهه از زمان کار مثبتی باشد و کمکی به حال اقتصاد، دولت و جامعه عمومی کشور کند.

سلاح‌ورزی تصریح کرد:‌ مجلس دارای ابزارهای نظارتی بسیار است و بایستی از آنها در سایر حوزه‌ها استفاده کند. ما در برخی سازمان‌ها و ادارات دارای مشکلات مدیریتی زیادی هستیم که به نظر می‌رسد آنها اولویت بیشتری داشته باشند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: نکته دیگر اینکه دولت شش ماه است بر سر کار آمده و از همین مجلس رای اعتماد گرفته است با توجه به اینکه وزارت کار یک وزارتخانه بزرگ است اگر نمایندگان واقعا به دنبال اصلاح امور هستند بایستی فرصت بیشتری به ربیعی بدهند.

وی ادامه داد: به هر حال این مجلس نشان داده که از عملکرد چهارساله وزیر کار در دولت یازدهم راضی بوده که دوباره به آن رای اعتماد داده ، لذا امروز بعد از شش ماه، استیضاح نمی‌تواند منطقی باشد.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار