فرمانده انتظامی خوزستان مطرح کرد
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 10 درصد کاهش تیراندازی در سطح استان داشته‌ایم و کشف تیراندازی نسبت به سال گذشته 274 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۷۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 11 March 2018

سردار حیدر عباس زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: سردار حیدر عباس زاده در این نشست اظهار کرد: یکی از مسائلی که باعث ایجاد احساس امنیت است کشف جرایم است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده‌ایم و باعث شده شاخص‌های امنیتی بهبود پیدا کرده و نگاه مردم به نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند.

به گزارش "تابناک" وی افزود: از ابتدای امسال تا به‌حال 13 درصد کاهش جرایم خشن را در استان داشته‌ایم و کشفیات جرایم خشن نیز به 79 درصد افزایش پیدا کرده است که در مقایسه با سال قبل در این زمینه 40 درصد پیشرفت داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: همچنین از ابتدای امسال تا کنون 10 درصد کاهش تیراندازی در سطح استان داشته‌ایم و کشف تیراندازی نسبت به سال گذشته 274 درصد رشد داشته است، همچنین در مقایسه با سال گذشته 14 درصد در کشفیات سلاح جنگی و شکاری پیشرفت داشته‌ایم.

عباس‌زاده بیان کرد: درباره جرایم دیگر باید بگویم امسال در قتل 86 درصد، در سرقت‌های مسلحانه 90 درصد و در تجاوز به عنف 96 درصد کشف جرم داشته‌ایم.

وی افزود: در موضوع آدم‌ربایی و گروگان‌گیری همه جرایم سال جاری کشف شده اند و اعلام می‌کنم در سال آینده بالای 90 درصد عوامل تیراندازی در استان شناسایی و دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در بحث سرقت، 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشف داشته‌ایم که چون تعداد سرقت‌ها بالا است عدد قابل ملاحظه‌ای می‌شود.

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در حوزه مواد مخدر امسال بالغ بر 6 تن انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با سال گذشته 32 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی گفت: در سال 96 بیش از 250هزار تماس از سوی مردم با سامانه 110 پلیس برای اعلام جرایم و وقایع مختلف گرفته شد که حدود 179 هزار تماس آن عملیاتی بوده است، همچنین بالغ بر 34 هزار تماس با سامانه 197 گرفته شد که حدود 13 هزار تماس آن قابل پیگیری بوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: درباره چهارشنبه آخر سال باید بگویم که شادی بلامانع است اما اجازه نمی‌دهیم افرادی برای عموم مردم مشکلاتی ایجاد کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مخل آسایش عمومی و مزاحمت برای مردم، برخورد جدی خواهیم کرد.

عباس‌زاده افزود: با توجه به تلفات سال‌های گذشته در چهارشنبه‌سوری، لازم است خانواده‌ها درباره دراختیار قراردادن مواد محترقه به فرزندان‌شان دقت بیشتری داشته باشند و در این خصوص صدا و سیما نیز اقداماتی را در جهت آگاهی سازی و اطلاع‌رسانی به مردم انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: هر جا که احساس کنیم در شب چهارشنبه آخر سال بخواهند مشکلاتی به‌وجود بیاورند و ایجاد مزاحمت برای مردم بکنند، تردد را محدود کرده و اقدامات ترافیکی لازم را به شدت اعمال می‌کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در سال جاری، بیش از 700 تجمع اعتراضی به دلایل مختلف در استان انجام شد که پلیس سعی کرد با سعه صدر و لطافت با معترضین برخورد کند.

وی افزود: روند کار در نیروی انتظامی خوزستان نشانگر این بوده که توفیقات خوبی در زمینه‌های مختلف حاصل شده است که البته کافی نیست و باید تلاش خود را از این هم بیشتر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار