امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه از رسالت‌های مدیریت بحران، بازگرداندن آرامش به مردم است، گفت: یکی از مهمترین شرایط برگرداندن آرامش به مردم، صداقت است و باید بخشی از ناتوانی که داریم را به مردم بگوییم.
کد خبر: ۵۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 12 March 2018

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده در گردهمایی مسئولان سازمان مدریریت بحران و مدیران کل بحران سراسر کشور که دیروز (یکشنبه 20 اسفند) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سخنان رییس جمهور در شورای اداری سال گذشته استان خوزستان صحیح بود، اگرچه برداشت ما برداشت درستی نبود و به این صحبت هجوم زیادی شد.

وی افزود: گناهان موجب می‌شود خداوند برکات خود را کم کند، بخشی این گناهان وظایفی است که ما در رابطه با طبیعت داریم.

حسن‌زاده بیان کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد بحران، ایجاد آرامش در جامعه است. وقتی در خوزستان بحث ریزگردها مطرح می‌شود آرامش جامعه از بین می‌رود. یکی از مهمترین شرایط برگرداندن آرامش به مردم، صداقت با مردم است و باید بخشی از ناتوانی که داریم را به مردم بگوییم و اطلاع‌رسانی باید بسیار خوب باشد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: خوزستان استانی است که جاذبه‌های گردشگری آن برای جذب گردشگر کافی است و در تمام ماه‌های سال می‌توانیم پذیرای گردشگران باشیم. متاسفانه یک اطلاع‌رسانی غلط که تنها اخبار منفی خوزستان را به استان‌های دیگر می‌رساند، موجب شده که در نوروز سال 96 تعداد مهمانان نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کند. این اطلاع‌رسانی‌ها باید به گونه‌ای مدیریت شود که تنها آسیب‌های آن متوجه خوزستان نشود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار