استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: اقدامات لازم برای تامین برنج، مرغ، گوشت قرمز گرم و میوه مورد نیاز مردم استان در ایام عید انجام گرفته است و در این زمینه خوشبختانه مشکل خاصی در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 12 March 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که دیروز 20اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار در این دو ماه گذشته به صورت هفتگی و بعضا هفته ای دو بار به طور منظم برگزار شده است.

وی افزود: این ستاد به منظور کنترل و مدیریت بازار در طول ماه های اخیر برگزار شده و عمده زحمت این کار نیز بر عهده معاونت اقتصادی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در زمینه کنترل و مدیریت بازار علاوه بر این دو بخش سایر دستگاه های اجرایی استان نیز همراهی و همکاری لازم را تاکنون انجام داده اند و اکنون با توجه به اهمیت مساله من نیز در جلسات حضور پیدا می کنم و مسولیت کار را به عهده می گیرم.

شریعتی بیان کرد: با توجه به اهمیت مساله تنظیم بازار و اثر بخشی این جلسات بر سبد خانوارها، در جلسات تنظیم بازار استان حضور دارم و مسولیت را به عهده گرفته ام تا شاهد اثرگذاری این جلسات باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تامین برنج، مرغ، گوشت قرمز گرم و میوه مورد نیاز مردم استان در ایام عید انجام گرفته است و در این زمینه خوشبختانه مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم انجام گرفته است و دستگاه های مسئول نیز مشخص شده اند. نظارت لازم و کشیک های مختلفی برای کنترل بازار در نظر گرفته شده و همچنین دستورات لازم برای نظارت در زمان کشیک نیز داده شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم کارها طبق چهارچوب در نظر گرفته شده و طبق برنامه پیش بروند تا شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم. در صورت بروز هرگونه مشکلی مردم می توانند مساله را به حوزه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند تا با جدیت لازم آن مساله پیگیری شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار