پس از حواشی پرداخت نشدن جوایز ۴ وزنه‌بردار خوزستانی در پایان جام فجر؛
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان در خصوص علت پرداخت نشدن جوایز چهار وزنه‌بردار خوزستانی در پایان جام فجر اهواز، گفت: با تصمیم فدراسیون قرار است پاداش خوزستانی‌ها در فضای مناسب‌تر و در مراسمی باشکوه که با حضور مسوولان کشوری در تهران برگزار می‌شود، پرداخت شود.
کد خبر: ۵۷۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 12 March 2018

سیدعلیرضا قریشی در خصوص پرداخت نشدن جایزه دلاری چهار وزنه‌بردار خوزستانی پس از پایان مسابقات جام فجر اهواز، اظهارکرد: با توجه به این‌که مسابقات به صورت جایزه بزرگ بود، از روز اول قرار بود از سوی فدراسیون به شش نفر اول طبق سیستم سینکلر (سیستم امتیازدهی فدراسیون جهانی) جوایز دلاری پرداخت شود که سیدایوب موسوی، رحمان اورامه، علی مکوندی و میلاد رهبری‌نژاد و همچنین دو ورزشکار گرجستانی باید این جایزه را می‌گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که امسال همچون سال گذشته، مراسم جداگانه‌ای برای اهدا جام‌های قهرمانی به تیم‌های برتر نداشتیم و علت هم پرواز تیم‌های خارجی در روز پایانی مسابقات بود، با صلاحدید فدراسیون پاداش دو ورزشکار گرجستانی همان موقع پرداخت شد و قرار شد جوایز وزنه‌برداران خوستانی در فضای مناسب‌تر ومطلوب‌تری پرداخت شود.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: وزنه‌برداران خوزستانی در مراسم اختتامیه پاداش‌های خود را که مربوط به مسابقات قبلی بود، از استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مدیرکل برنامه و بودجه استان دریافت کردند و به تشخیص آقای مرادی قرار شد پاداش چهار ورزشکار خوزستانی در مراسمی باشکوه که با حضور مسوولان کشوری در تهران برگزار می‌شود پرداخت شود.

وی ادامه داد: این چهار وزنه‌بردار خوزستانی عضو تیم‌ملی هستند و پس از جام‌فجر به اردوی تیم‌ملی رفتند و مرحله بعدی اردو نیز در تهران خواهد بود که در جریان هیمن اردو، مراسم اهدای جوایز آن‌ها نیز برگزار خواهد شد.

قریشی گفت: آقای مرادی نگاه و نظر بسیار مثبتی نسبت به وزنه‌برداران خوزستانی دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد. حتی آرزوی قلبی آقای مرادی این بود که هر شش جایزه دلاری جام فجر به خوزستانی‌ها تعلق می‌گرفت. به هر حال اگر به این موضوع به گونه‌ای دیگر پرداخته شده، ‌کذب محض است و تمامی قضایا همین است که عنوان شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که گفته می‌شود اختلاف نظر بین فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان موجب شد که فدراسیون تصمیم بگیرد پاداش دلاری وزنه‌برداران خوزستانی را پرداخت نکند؟ عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خود از خانواده وزنه‌برداری است و از قهرمانان این رشته محسوب می‌شود و علاقه خاصی به رشد این رشته در استان دارد. هیچ نظر مغایری بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون وزنه‌برداری وجود ندارد و همه از یک خانواده هستیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان با بیان این‌که قرار است یک کمپ وزنه‌برداری که مجموعه‌ای بسیار مدرن خواهد بود در اهواز احداث شود، افزود: همین باعث می‌شود خوزستان برای همیشه در برگزاری مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم‌ملی بی‌نیاز باشد و در برگزاری مسابقات نیز ‌فشار کمتری به مجموعه ورزش و دیگر ارگان‌ها وارد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند مسابقات جام فجر رضایت داشتید؟ گفت: مسابقات روند بسیار خوبی داشت و میزبانی به صورت خیلی خوب برگزار شد که جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و مدیرکل برنامه و بودجه خوزستان و همچنین شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی‌حفاری بابت حمایت‌های بسیار خوب‌شان قدردانی کنم.

قریشی گفت: مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد و همانطور که می‌دانید 9 کشور به دلیل مشکل دوپینگ نمی‌توانستند در این دوره حضور پیدا کنند و کشورهای دیگر به ایران آمدند،همچنین با توجه به این‌که مسابقات جایزه بزرگ بود، از ایران تنها یک تیم می‌توانست شرکت کند. گفتنی است که شرایط بد اقتصادی کشورها نیز باعث شد وزنه‌برداران کمی در این مسابقات شرکت کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار