نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر نفت با احداث شرکت پتروشیمی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 12 March 2018

جواد کاظم نسب الباجی از نشست مشترک خود و همایون یوسفی دیگر نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در بعدازظهر امروز دوشنبه با وزیر نفت خبر داد و گفت: در این نشست مشترک عمده‌ترین مشکلات استان و چهار حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در بخش نفت مطرح و خوشبختانه برای رفع این مشکلات دستورات خوبی توسط وزیر نفت صادر شد.

الباجی با تأکید بر اینکه کاهش آلودگی فلرهای نفتی که سلامت مردم را تهدید می‌کند در این نشست مطرح و وزیر نفت نسبت به کاهش حجم خروجی این مشعل‌ها تاکید و قول مساعد داد، افزود: به‌منظور ایجاد اشتغال با احداث کارخانه پتروشیمی در اهواز یا سه حوزه دیگر انتخابیه موافقت شد که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی روند اجرایی این امر در سال ۹۷ آغاز شود.

وی، اشتغال جوانان بومی در سراسر حوزه‌های نفت‌خیز، توسعه امکانات دانشکده نفت در اهواز و به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت و دیگر دانشگاه‌ها و همچنین حضور فعال شرکت نفت در پروژه‌های عام‌المنفعه و به‌خصوص افزایش امکانات و مشارکت ورزشی را دیگر موارد مطرح‌شده در نشست با وزیر نفت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه وزیر نفت دستورات خوبی داد. پیش‌بینی می‌کنم در سال ۹۷ خدمات اجتماعی و مشارکتی شرکت نفت در استان و در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ملموس‌تر از قبل شود تا بخشی از مطالبات مردم از این شرکت محقق شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین به نارضایتی مردم از مجموعه مدیران نفت، گاز و پتروشیمی در این نشست اشاره کرد و گفت: با توجه به انتقادات جدی ما و مردم به برخی مدیران نفتی که در عدم توسعه استان نقش انکارناپذیری دارند، وزیر نفت مقرر کرد که پس از تعطیلات نوروزی نشست مشترک نمایندگان مردم اهواز با حضور مدیران صنایع نفتی مستقر در استان و به ریاست وزیر برگزار شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار