استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: قیمت اقلام پر مصرف مانند خوراکی ها به نسبت درآمد مردم همچنان بالا است اما تلاش می کنیم تا درصد بالایی از مردم قدرت خرید داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 13 March 2018

غلامرضا شریعتی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره اهواز در محل نمایشگاه های بین المللی استان در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری چنین نمایشگاههایی در آستانه عید نوروز سبب افزایش قدرت خرید مردم می شود زیرا اقلام این نمایشگاه با تخفیف 20 درصد عرضه می شود.


به گزارش "تابناک"وی با اشاره به اینکه فروشندگان اقلام خود را با سود 5 درصد عرضه می کنند تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار در 2 ماه مانده به عید نوروز جلسات زیادی جهت بررسی مسائل مختلف تشکیل داده است و امیدواریم تعطیلات تا پایان تعطیلات با همین جدیت انجام شود.


شریعتی یادآور شد: به سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، اداره کل تعزیرات و اصناف تاکید شده در عین رعایت حقوق فروشندگان، نسبت به حقوق مصرف کننده حساسیت داشته باشند و بازرسی های گسترده ای انجام دهند.


نمایشگاه بهاره اهواز شامل 200 غرفه است که در پنج سالن اقلام مورد نیاز شهروندان مانند پوشاک، آجیل و شکلات، مواد شوینده، مبلمان و خوراکی های دیگر را عرضه می کند.


این نمایشگاه از 21 تا 27 اسفندماه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 23 پذیرای مردم است.


هدف از برگزاری این نمایشگاه تنظیم بازار داخلی و جلوگیری از جهش احتمالی قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در ایام عید است.


این نمایشگاه با اولویت عرضه کالاهای شب عید مانند کیف و کفش، پوشاک، شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی برگزار می‌شود.


نمایشگاه بهاره هرساله در نیمه دوم اسفندماه در اهواز برپا می شود و در آن اقلام مورد نیاز خانوارها با قیمت مناسب و پایین تر از بازار ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار