عضو شورای شهر اهواز:
حسین حیدری گفت : طرح برخی از مسائل حاشیه ای در درون و برون از شورا میتواند توسعه و مدیریت شهری اهواز را با چالش ها و موانع جدی روبرو کند که به صلاح شهروندان اهوازی نخواهد بود .
کد خبر: ۵۷۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 13 March 2018

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز در خصوص جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهواز با استاندار خوزستان اظهار کرد : در این جلسه پیرامون مباحث و مسائل مختلف کلانشهر اهواز بحث و تبادل نظر شد .

به گزارش "تابناک" عضو شورای شهر اهواز گفت : در این جلسه استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت و مدیریت ارشد استان در جریان آخرین فعالیت ها و عملکرد مدیریت شهری اهواز در حوزه های مختلف قرار گرفت .

عضو‌شهر اهواز استعفای شهردار اهواز را منتفی دانست و بیان داشت : شهردار اهواز انسان کارآزموده و توانمندی است که با روحیه بالا ، عزم خود را جزم کرده است که با حمایت شورای اسلامی شهر و نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم خوزستان و تعامل دیگر مدیران استان خوزستان و شهرستان کلانشهر اهواز را به شاخص های لازم توسعه و‌پیشرفت برساند .

حیدری با انتقاد از برخی از جوسازی ها و حاشیه سازی های اخیر در این زمینه گفت : به برخی از دوستان توصیه میکنم با دوری جستن از مسائل حاشیه ای در امر توسعه شهر اهواز ، شهردار و اعضای شورای شهر را یاری کنند. طرح برخی از مسائل حاشیه ای در درون و برون از شورا میتواند توسعه و مدیریت شهری اهواز را با چالش ها و موانع جدی روبرو کند که به صلاح شهروندان اهوازی نخواهد بود .

عضو شورای شهر اهواز افزود: شهردار اهواز از مدیران باتجربه و کارآزموده هستند و قطعا این حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی ها نمی تواند مانعی در جهت اراده ایشان جهت خدمت رسانی به شهروندان اهوازی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار