رئیس هیئت کشتی خوزستان:
رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از ایران گرفته شد ولی این امکان وجود دارد که فیلا این رأی را پس بگیرد.
کد خبر: ۵۷۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 13 March 2018

سید حسین مرعشیان درباره لغو شدن برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز، اظهار کرد: به‌دلیل استعفای خادم و وضعیت نامشخص فدراسیون، فدراسیون جهانی تصمیم گرفته که برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در ایران را تا اطلاع ثانوی لغو کند تا ببینند تکلیف فدراسیون ایران چه می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: دیروز در جلسه مجمع فدراسیون کشتی بودیم و همه اتفاق نظر داشتند که رسول خادم باید برگردد و داورزنی هم با استعفای وی موافقت نکرد و مقرر شد بنی‌تمیم و لایق، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کار را جلو ببرند و اگر در روزهای آینده خادم متقاعد شد که برگردد مشکلی نیست و اگر متقاعد نشد دوباره مجمع تشکیل شود و تصمیمات لازم اخذ شود.

وی افزود: فدراسیون جهانی باتوجه به اینکه رئیس فدراسیون کشتی ایران خودش عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی است، طبیعی است که تا زمان مشخص شدن وضعیت ریاست فدراسیون کشتی ایران، تامل کنند و حتی این احتمال وجود دارد که این رای برگردد و مسابقات در ایران برگزار شود و مثلا فدراسیون ممکن است نامه بدهد که می‌تواند بدون حضور آقای خادم مسابقات را برگزار کند ولی کمی سخت است فدراسیون جهانی بپذیرد.

مرعشیان بیان کرد: تا دیروز در جلسه مجمع هیچ خبری مبنی بر عدم برگزاری مسابقات در ایران نبود و این خبر امروز اعلام شد و اتفاقا دو روز پیش جلسه خوبی با مدیرکل ورزش و جوانان استان برای پیش‌برد کارها داشتیم و بسیاری از موارد برای این مسابقات آماده شده که هنوز هم امیدواریم شاید رای فدراسیون جهانی برگردد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار