به مناسبت روز زن:
به مناسبت روز زن همایش پیاده روی بانوان خبرنگار در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 13 March 2018

همایش پیاده روی بانوان رسانه ای خوزستان به مناسبت میلاد دردانه هستی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.

این همایش با حضور بانوان فعال عرصه خبر و اطلاع رسانی خوزستان از جنب پل طبیعت واقع در ساحل غربی رودخانه کارون آغاز و شرکت کنندگان حد فاصل پول طبیعت تا کتابخانه مرکزی را پیمودند.

در پایان نیز به قید قرعه هدایایی به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

معصومه زنگنه یکی از بانوان خبرنگار حاضر در این همایش گفت: در روزهای پایان سال که سرشار از استرس و فشار کاری است برگزاری برنامه هایی از این دست برای نشاط و تغییر روحیه خبرنگاران خیلی خوب و موثر است.

کوثر کریمی دیگر خبرنگار حاضر در این همایش نیز با تقدیر از اقدامات خوب خانه مطبوعات خوزستان می گوید: خانه مطبوعات استان با برگزاری دوره های تخصصی و اردوهای متفاوت گردشگری به منظور ارتقای سطح علمی خبرنگاران و افزایش روحیه نشاط و شادابی میان آنان فعالیت های خوبی را اجرا کرده است.

وی ادامه می دهد: بازدید از سد مسجدسلیمان، سفر زیارتی مشهد مقدس، بازدید از شهرستان شوش، برپایی تور گردشگری بهبهان و کلاس های آموزشی متعدد با حضور اساتید برتر ملی در حوزه رسانه از جمله این اقدامات است.

فاطمه زورمند مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان نیز بیان کرد: این همایش همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) با هدف ایجاد نشاط و ترغیب بانوان فعال در عرصه اطلاع رسانی استان خوزستان به شرکت در ورزش های همگانی و تاثیرات آن بر سلامت جسم و روح و همچنین تقدیر و ارج نهادن به مقام والای زن برگزار شده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار