سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که عده‌ای با انجام یکسری اقدامات در حال سوء استفاده از احساسات مردم شهر، هستند، گفت: خواهش من این است که هواداران واقعی نفت‌ و مردم خوب این شهر، صبور و باهوش باشند و نگذارند این عده به هدف‌شان که آسیب زدن به تیم است، برسند؛ به نظرم رقبا نمی‌توانند به ما ضربه بزنند ولی اگر خودمان آگاه و همدل نباشیم، می‌توانیم به خودمان ضربه بزنیم.
کد خبر: ۵۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 15 March 2018

محمود فکری در خصوص نتایج تیمش در هفته‌های اخیر لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: با توجه به این‌که در نیم‌فصل دوم تمام رقبا تلاش می‌کنند که خودشان را به بالای جدول نزدیک کنند و ما را از صدر جدول پایین بکشانند، کار سخت شده است. در این راستا باید حواس‌مان جمع باشد و ضمن تلاش بیشتر باید همدلی‌مان بیشتر شود تا بتوانیم صدر جدول را از دست ندهیم و روند خوبی را که از ابتدای فصل آغاز کرده‌ایم، ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در نیم‌فصل اول با تیم‌های قوی در شهر خودمان بازی داشتیم و با تیم‌های ضعیف‌تر خارج از خانه دیدار می‌کردیم که این مهم در عملکردمان تاثیرگذار بود ولی در نیم‌فصل دوم این موضوع برعکس شده و همین نیز در کسب نتایج اخیر تاثیرگذار بوده است، ضمن این‌که شناخت تیم‌ها در نیم‌فصل دوم نسبت به هم بیشتر از قبل شده است و تمام تیم‌ها چه بالا و چه پایین جدول با انگیزه برابر ما بازی می‌کنند و می‌خواهند از ما امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌‌که کار در مجموع سخت شده است و باید حواس‌مان جمع باشد که خودمان به خودمان ضربه نزنیم، گفت: اکنون فضایی در اینستاگرام به وجود آمده است و یکسری افراد با عنوان این‌که خانم هستند، پس از باخت تیم‌ در صفحات بازیکنان‌ حرف‌هایی زدند و در مقابل نیز حرف‌هایی شنیدند که عده‌ای از همین فضا استفاده کردند و این صحبت‌ها را به فضای عمومی کشاندند. در واقع این عده در حال سوءاستفاده از احساسات مردم مسجدسلیمان هستند و می‌گویند بازیکنان نفت به بانوان بی‌احترامی کردند و در واقع فضا را علیه تیم و بازیکن کرده‌اند.

وی افزود: اصلا مشخص نیست که آن عده‌ به طور حتم دختر بوده باشند و شاید آقا هستند، شاید مال همین شهر باشند و نخواهند تیم جان بگیرد و شاید هم از جانب رقبای ما اقدام به انجام این کار کرده‌اند و تنها هدف‌شان ضربه زدن به تیم باشد.

فکری افزود: به هر حال عده‌ای را داریم که دست‌شان از تیم کوتاه شده است و به دنبال ضربه به تیم هستند و خواهش من این است که هواداران واقعی نفت‌ و مردم خوب این شهر، صبور و باهوش باشند و نگذارند این عده به هدف‌شان که آسیب زدن به تیم است، برسند. به نظر من رقبا نمی‌توانند به ما ضربه بزنند ولی اگر خودمان آگاه و همدل نباشیم، می‌توانیم به خودمان ضربه بزنیم که چند هفته پیش نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم. درخواست من از هواداران واقعی تیمم این است که دوباره اجازه ندهند این اتفاق تکرار شود.

وی تاکید کرد: اکنون زمانی است که خیلی از تیم‌ها به دنبال تبانی، دوپینگ، جادوگری و حتی پیشنهاد به تیم‌های مقابل رقبا و پادش دادن به آن‌ها و همچنین خیلی کارهای دیگر هستند تا در نهایت یکسری تیم‌ها را پایین بکشانند که مردم مسجدسلیمان باید حواسشون جمع باشد تا خودمان به تیم‌مان ضربه نزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان در پاسخ به این سوال که نظر مدیریت در خصوص عملکرد تیم چیست،؟ گفت: در مجموع عملکرد تیم راضی‌کننده بوده است زیرا سال گذشته در همین زمان‌ها بود که تیم برای نیفتادن تلاش می‌کرد اما اکنون در حالی که از نظر بودجه و امکاناتی در همان شرایط قبل هستیم، برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم. همه راضی هستند اما نگران هستند که صدر جدول را که هفته‌ها است در اختیار داریم از دست ندهیم و انتهای فصل اتفاق دیگری رقم نخورد. همه در مجموعه نفت و باشگاه نفت‌مسجدسلیمان و همچنین مردم این شهر باید تلاش کنند تا در نهایت قهرمانی‌مان را جشن بگیریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال ، محمود فکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار